Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Peru, Huaraz, kruispunt Jose de la Mar en Av. Fitzcarraldwillem.m schreef: ↑do 13 dec, 2018 21:32Ik had geluk. Ik zocht eerst op "deer statue idaho", en daarna op "parking deer statue". Die 2e zoekopdracht leverde erg grappige plaatjes op, en meer uit nieuwsgierigheid dan dat ik nog op je plaatje zocht, scrolde ik verder. En warempel: daar stond opeens jouw plaatje!
Hieronder de nieuwe opdracht. Graag de locatie van de precieze locatie.
JanH schreef: ↑do 13 dec, 2018 19:30je gaf veel crypto-achtige omschrijvingen en rookgordijnen, waarvan ik, en met mij meer zo te lezen, geen liefhebber ben. Je mag een volgende keer in mijn ogen wel wat concreter zijn.Bridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 15:09Hoera, Hoera, heel goed JanH
Nu ben ik wel weer razend nieuwsgierig hoe je die Hasenmatt gevonden hebt, langs welke wegen ??
Ik destilleerde uit de grote hoeveelheid tekst (zelfs de Brexit kwam langs) het volgende:
het ligt tussen Comté (=Jura) en Gruyère, maar niet echt in de Jura zelf.
Dus, dacht ik: dicht tegen de Jura aan.
Op Google maps is dit Gruyère,
a2.JPG
En dit de Jura.
a1.JPG
Er tussenin, dus dicht bij Jura ligt Biel. Als je daarop inzoomt zie je twee toppen.
a3.JPG
Als je op een top klikt zie je foto’s. Bingo!
Ik zal later vanavond een nieuwe foto plaatsen.
Travelmaster schreef: ↑do 13 dec, 2018 19:57Potverdrie ik zat echt met dezelfde kaarten voor me! Ik had alleen niet de tegenwoordigheid van geest om in te zoomen en op die toppen te klikken.
Maar ja, ondertussen ook aan het werk
Voor de duidelijkheid: jouw cryptische hints alsBridgestone SM schreef: ↑do 13 dec, 2018 23:51
Zo zie je maar ... de cryptische rookgordijnen hebben weldegelijk aanknopingspunten gegeven.