Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Canada—>Nova scotia - Forum Wereldfietser

Canada—>Nova scotia

Het is weer tijd om plannen te maken voor 2019. Wij hebben ons oog laten vallen op nova scotia. Iemand hier gefietst (vast wel) en tips en reisverslagen?

Jolanda en roel
Geen ervaring, maar wel een handige link: http://www.cyclenovascotia.ca

Met kaartjes en GPS routes.
Beste Storm,
Bedankt voor je reactie!
Is er helemaal niemand bij de wereldfietser die hier zelf gefietst heeft?
Dan moeten wij het maar gaan ontdekken 🙂
Volgens mij heeft Tom (nog wat?) daar ooit een lezing over gehouden tijdens een WF weekend.
Hoe Tom heet met zijn achternaam en of hij nog lid is en wel eens kijkt in dit forum weet ik niet. @Bert Sitters weet over wie ik het heb, het is degene met het rode broekje. :wink:

Edit: Dieuwertje wist het nog. Het is Tom Huizinga. Nu maar even 'googlen' op dit forum voor zijn PB.
Kijk anders eens op deze website:

https://www.crazyguyonabike.com/doc/loc ... pe=journal

Je kunt er journals op locatie zoeken (heb ik al even voor je gedaan), en bij vragen contact opnemen met de desbetreffende fietsers.
O ja en dit > Vrienden van me Friedel en Andrew Canadees en oprichters van Travelingtwo.com weten ook vast meer. Ze hebben ook een aparte website over fietsen in Canada maar daar weet ik de naam even niet van.
Frans & Dieuwertje schreef:
zo 02 dec, 2018 19:53
O ja en dit > Vrienden van me Friedel en Andrew Canadees en oprichters van Travelingtwo.com weten ook vast meer. Ze hebben ook een aparte website over fietsen in Canada maar daar weet ik de naam even niet van.
Sterker nog, ze komen uit Novia Scotia :-)

Wij zijn er een paar jaar terug geweest. Was maar kort, want gecombineerd met een bruiloft. Zijn nu zelf op vakantie, dus moet thuis even kijken of we nog tips hebben.
Tim_070 schreef:
zo 02 dec, 2018 22:31
Sterker nog, ze komen uit Novia Scotia :-)
Haha dat wist ik niet. Wel dat ze van die kant van Canada kwamen. Maar ja we kennen elkaar sinds hun wereldreisperiode, dus dat verklaart.
Dank jullie wel voor alle tips! We gaan er mee aan de slag.