Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Visumvrij Wit-Rusland (Belarus) GPS-tracks - Forum Wereldfietser

Visumvrij Wit-Rusland (Belarus) GPS-tracks

Met mijn aankomende fietstocht wil ik graag naar Bialowieza (Polen) fietsen en hoop ook 1 of 2 keer grens van Wit-Rusland over te steken (in het visumvrij gedeelde), om daar een rondje door dit oer-bos te fietsen.

In dit gedeelte is het lastig zelf een gpx-route te maken, omdat mijn app de kleinere wegen niet pakt.

Heeft er iemand toevallig een GPS-track (80 tot 130 km) voor Bialowieza in het Wit-Russische deel?
Hoi Odette,
Wij hebben het bekende bos aan beide zijden van de grens doorkruist maar hadden een visum voor Wit -Rusland.
Vanuit Bialo-enz. gaat een heel klein weggetje naar de indrukwekkende fiets/wandel-grens. Je bent er in een half uur door . 200 meter verder staat een blokhut waar je een entreekaart moet kopen van het park, daar zit een kaartje bij met alle wegen in dat park, die zijn met doorfietsen in een dag te doen. Verlaat je het gebied dan stuit je ook weer op grensposten [ soms slapen ze.....OK ,vaak slapen ze]. Wij hebben genoten van Belarus maar voor dit gebied; neem al je anti-muskieten techniek mee.
Wist je dat je de visumvrij-truc ook langs het Augustow-kanaal kunt uithalen, uiterst Noord-Oost Polen, maar dan alleen 's zomers.
Groeten van Pier.
Leuk, dit kon in 2001 toen ik er was nog helemaal niet.
Hoi Pier,

Fijne informatie. Dank je wel