door
mario » zo 22 okt, 2006 17:41
Hallo,
Ik ben ook de de beurs geweest, was bij de uitreiking van de fiets van Eric. Ik ben het met fietsjunks eens, was niet echt iets bijzonders. Voor Eric natuurlijk wel, want hij heeft er weer een fiets bij. Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven
IK ben ook nog bij Snel geweest, en die nieuwe Sahara alu frame kost 375 euro, zonder balhoofd. Het is een 7005 frame, zelfde kwaliteit als van Koga dus. Arie, een van de snel monteurs vertelde mij, dat dit nieuwe frame pas in 2007 geleverd kan worden en dat de eerste paar die besteld worden voor de prijs die ik noemde met de hand gemaakt worden als zijnde een proef model. Klinkt wel goed.
IK wilde wel een frame kopen bij santos, maar die worden alleen maar geleverd met een kris king balhoofd, wat de fiets weer stukker duurder maakt. Dan toch maar misschien een Snel alu of staal. Ik zal altijd wel een twijfelaar blijven.
Vraag aan fiets Junks, hoe staat het eigenlijk met jullie nieuwe Santos fietsen. Jij had toch een nieuwe Santos alu? wat zijn jouw ervaringen, misschien kan jij mij inspireren, tot het maken van een keuze.
leuk nieuwtje voor Marco onze R-naaf tester. Ik sprak de R-naaf importeur en die vertelde mij over de R-naaf het volgende: Het beste is de zwarte R-naaf, weeg iets lichter en er zit aan de buitenkant minder op. het beste voor de R-naaf zijn de uitvalpatten, met die 2 schroefjes, omdat in een eccentriche braket water kan lopen en de boel gaart roesten, en met een derailleut heb je weer veel onderhoud, zeker in de winter.
Mario