Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 14 oktober 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 14 oktober 2018

Hallo fietsluitjes,

Aanstaande zondag is de dag van de 4mijl maar ook van ons Rondje Groningen. Wie mee wil met het Rondje Groningen, kan zich hier aanmelden. We verzamelen om 10 uur voor het Hoofdstation Groningen (normaal gesproken bij het Peerd van Ome Loeks maar dat schijnt tijdelijk in onderhoud te zijn...).

We fietsen lekker een rondje van 70-80 km door het Groningse en/of Drentse landschap (wie weet er een leuk rondje?) en als het goed gaat gaan we het droog houden. Ik hoop veel van jullie weer te zien.

Tot zondag!
Groet, Petra.
Ik ben er: bij het Peerd wat er niet is.😅
Wij zijn zondag van de partij. En we verzamelen gewoon bij het Peerd want die schijnt er weer te staan :wink:
Helaas ik moet verstek laten gaan, ik heb die middag een verjaardag :(

Veel plezier met dit heerlijke weer! Geniet er van! :D
Ik ga ook mee, tot morgen!
Rikie
renevo schreef:
vr 12 okt, 2018 21:33
Wij zijn zondag van de partij. En we verzamelen gewoon bij het Peerd want die schijnt er weer te staan :wink:
Niet "schijnt". Hij (of zij) staat er weer. Vandaag nog langs geweest.

Ik probeer morgen ook mee te gaan. Was gisteren wat grieperig. Vandaag wat beter.

-Jan
Wij fietsen ook mee, tot morgen .Paulus en Co
Ik fiets ook mee.
tot morgen,

Roel
Fytser schreef:
za 13 okt, 2018 21:08
Ik fiets ook mee.
tot morgen,

Roel
fan Hearrenfean?
JanH schreef:
za 13 okt, 2018 15:58
Ik probeer morgen ook mee te gaan. Was gisteren wat grieperig. Vandaag wat beter.
Vandaag weer minder. Ik moet helaas afzeggen.

-Jan
Hallo,
Dat was weer een heerlijke dag: prachtig weer, prachtige tocht, heerlijke stops. Met zijn elven (Cilia, René en Geke, Roel, Bert, Co en Paulus, Eelke, Rikie, Marten en ondergetekende) vertrokken we vanaf het Peerd om via het Stadspark en langs de Onlanden een hoekje Haren mee te pakken. Daarna door Appelbergen en de bossen daarachter langs Zuidlaren voor een eerste stop met taart aan de Drentse Aa. Het vervolg ging via Anloo, een stukje offroad, langs Eext en toen achter Marten aan naar zijn boerderij in Kiel-Windeweer, waar we in gezelschap van hond Dap een kopje koffie/thee kregen.
Langs net weer een andere weg door de weilanden onder een prachtig blauwe lucht met allerlei prachtige wolkenvegen. Door Meerwijck, door de Westerbroekstermadepolder en over het bedrijventerrein langs de Euroborg, langs het spoor en tussen de 4mijlers door terug naar het Peerd. De meeste tellers stonden op 75 km, dus ook qua afstand een prachtig tochtje.
Over 4 weken het volgende tochtje: dan vieren we o.a. dat we als Rondje 9 jaar bestaan! Dus zet de 11e van de 11e alvast in je agenda :lol:
Groet, Petra.