Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Met de elektrische bakfiets van Amsterdam-Montpellier - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Met de elektrische bakfiets van Amsterdam-Montpellier

ElsbethV schreef:
do 04 okt, 2018 11:06
ag Roos,
Ik had de site al gemaakt en ben met een sponsorverzoek naar Urban Arrow gegaan. Zij hebben ons geholpen in de opstartfase met de aanschaf van een tweede fiets, omdat zij het zo een mooi plan vonden. Uiteraard geef ik daar exposure voor, maar ik ben helemaal vrij in mijn keuzes gelukkig. groet
Natuurlijk ben je helemaal vrij in je keuzes. Zo kan je er ook voor kiezen transparant te zijn zoals ik hier tegenkwam:

https://www.fantasticmoms.nl/vakantie-bakfiets/

onder vermelding van:
- sponsored stories
- * Dit artikel is een samenwerking met Matrabike

Daarmee word zo'n site uit de sfeer van sluikreclame en onbewuste beinvloeding gehaald. Maar dat is een keuze inderdaad.

Er zijn hier overigens regels voor. Google eens op "stichting reclame code". Op dit forum zijn er ook regels. Zo is het de bedoeling dat dit bericht in "Commercieel nieuws" had moeten staan en niet in "Bestemmingen en Reisverhalen".
Dank voor je tips, dat is helpend Roos. Ik heb het bewust niet onder sponsoring gezet, omdat ik na de opstart geen contact meer met de sponsor heb gehad over inhoud of resultaten. Ik wil sowieso dat urban arrow en andere bakfiets bezitters hier inspiratie uit halen. Dat is mijn eigen motivatie. En duurzaam reizen ook. Ik overweeg om de website anders vorm te geven, zodat de ruis van de lijn is.
Hoi Elsbethv

Ik heb een paar van je blogs gelezen. Leuk! Ik zag dat jullie met de trein teruggereisd zijn. Ik vroeg me af wat jullie met de bakfietsen gedaan hebben. Hoe zijn die weer naar Amsterdam gekomen?

http://bakfietsvakantie.nl/met-de-trein ... naar-huis/
Hi AndreM,
Dank voor je reactie. Uiteindelijk zijn de fietsen door vrienden met een auto en aanhanger meegenomen, maar wij hadden ook andere oplossingen voor handen. De beste daarvan was het aanmelden van je "lading" (in dit geval bakfietsen) op de app Uship. Hierbij kunnen vervoerders reageren en bieden op je vracht. Bij ons kwam daar wel een goed bod uit. Andere optie is motorfiets-vervoer. Hopelijk kan je hier mee uit de voeten. Groet
beste Elsbeth, wat een leuk verslag van een prachtige reis!
ik heb er van genoten. groet, hoogframe
Dank voor je leuke reactie, goed om te horen! Hopelijk volgen er meer reizen en meer verslagen.