even een vraag om advies hoe ik het beste mijn idworx off-rohler in een KLM fietsdoos (veilg beschermd) verpakt krijg. Hopelijk zijn er fietsers die hier ervaring mee hebben? Specifiek met deze fiets, aangezien de afmetingen van de doos net iets kleiner sijn dan mijn fiets en het er naar uit ziet dat ik mijn voorwiel zal moeten vereijderen en apart innde doos moet doen om het geheel er in te keijgen.
Ik ben alleen een beetje bang dat de kans op schade (verbogen voorvork bijv.?) dan groter wordt?
Hoe kan ik dit voorkomen? De fiets zelf weegt zo’n 17,5 kg (onlqngs nog laten wegen) en de doos zelf is al 4,5 kg wat hooguit 1 kg overlaat aan gewichtsruimte voor verpakkingsmateriaal om niet iver de 23 kg heen te gaan.
hebben jullie goeie adviezen wat ik kan doen om schade zoveel mogelijk te vermijden? Een grotere doos is geen optie want ik woon in het oosten en kan moeilijk met een mega (koga bijv.) doos in de trein en me katen brengen met een busje door een kennis oid valt niet binnen mijn mogelijkheden. Ik moet het dus echt met een KLM doos doen. Graag advies, want ik knijp hem wel een beetje wat dit betreft.
Ik ben alleen een beetje bang dat de kans op schade (verbogen voorvork bijv.?) dan groter wordt?
Hoe kan ik dit voorkomen? De fiets zelf weegt zo’n 17,5 kg (onlqngs nog laten wegen) en de doos zelf is al 4,5 kg wat hooguit 1 kg overlaat aan gewichtsruimte voor verpakkingsmateriaal om niet iver de 23 kg heen te gaan.
hebben jullie goeie adviezen wat ik kan doen om schade zoveel mogelijk te vermijden? Een grotere doos is geen optie want ik woon in het oosten en kan moeilijk met een mega (koga bijv.) doos in de trein en me katen brengen met een busje door een kennis oid valt niet binnen mijn mogelijkheden. Ik moet het dus echt met een KLM doos doen. Graag advies, want ik knijp hem wel een beetje wat dit betreft.