Ik ben op zoek naar een nieuwe tent. Wat zijn mijn eisen/wensen: voldoende ruimte in zowel binnen- als buitentent, 3 seizoenen, niet al te zwaar voor een persoon (maar voor wat ruimte mag je best wat toegeven op het gewicht vind ik) maar uiteindelijk toch compact.
Ik heb mij keuze momenteel kunnen beperken tot 2 tenten:
-hilleberg nallo 2gt of
-de lightwave t1 ultra xt
Volgens mij ontlopen beide tenten elkaar niet zo veel. Binnentent is voor een persoon meer dan ruim genoeg en ook de voortent biedt hetzelfde voordeel. Gewicht blijft binnen de perken. Voldoen voor 3 seizoenen. Zelfs in prijs ontlopen ze elkaar nauwelijks.
Het grote verschil zit hem volgens mij in de ingang. De hilleberg heeft maar een toegang terwijl de lightwave toegankelijk is van 2 zijdes.
Hebben jullie ervaring met een van beide tenten of is er misschien toch een derde mogelijkheid (al was het alleen maar om het mij nog iets moeilijker te maken )?
Graag jullie mening en/of welgemeend advies.
Robbert
Ik heb mij keuze momenteel kunnen beperken tot 2 tenten:
-hilleberg nallo 2gt of
-de lightwave t1 ultra xt
Volgens mij ontlopen beide tenten elkaar niet zo veel. Binnentent is voor een persoon meer dan ruim genoeg en ook de voortent biedt hetzelfde voordeel. Gewicht blijft binnen de perken. Voldoen voor 3 seizoenen. Zelfs in prijs ontlopen ze elkaar nauwelijks.
Het grote verschil zit hem volgens mij in de ingang. De hilleberg heeft maar een toegang terwijl de lightwave toegankelijk is van 2 zijdes.
Hebben jullie ervaring met een van beide tenten of is er misschien toch een derde mogelijkheid (al was het alleen maar om het mij nog iets moeilijker te maken )?
Graag jullie mening en/of welgemeend advies.
Robbert