Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] 90 Malarone tabletten - Forum Wereldfietser

[TKG] 90 Malarone tabletten

Hoi,

10 november vertrekken wij naar ZO Azie.
Van een vorige reis herinner ik me Malarone tabletten over te hebben gehouden. Zonde, die zijn nu over datum.
Heb jij nog Malarone tabletten over, die goed zijn en nog in de originele verpakking zitten? Dan houd ik me aanbevolen om ze voor een schappelijke prijs over te nemen.

thanx,

Saskia

Wat dacht je van een bezoek aan de tropenarts, en daarna de apotheek?
Wim

Willem Jongman schreef:Wat dacht je van een bezoek aan de tropenarts, en daarna de apotheek?
Wim
Wat een rotantwoord.

Flauw hoor Willem (maar meestal heb je serieuze antwoorden. Volgens mij ben je gewoon een smile vergeten toe te voegen :lol: )

Malerone is hartstikke duur (3 euro per dag per pil) en soms hebben fietsers ze over en liggen ze maar te verjaren in een medicijnkastje. Dus Saskia goede vraag hoor :lol:
Ik heb Willem zelf ook al privé geantwoord, en bedankt voor de ontzettende goede tip.
Wellicht vervelen sommige mensen zich erg...en gaan ze maar wat zitten mailen.

Fijn dat er ook gewoon leuke mensen op de wereldfietsersite browsen.

doei, Saskia :D

Het lijkt me wel verstandig om eerst advies in te winnen bij de GGD, het AMC, het Havenziekenhuis Rotterdam of een tropenarts. De gebieden waarvoor Malarone wordt voorschreven verschillen nog al eens. Er zijn ook andere riscico's ter plaatse die kunnen veranderen..

no worries...alles is al uitgezocht.... :wink:

Zowel op marktplaats.nl als op speurders.nl is het verboden om te handelen in medicijnen die slechts op recept verkrijgbaar zijn. Dat zal toch niet voor niets zijn.

Moeten de moderators zich niet eens buigen over de vraag of zo'n regel ook hier dient te gelden?

Gerd

Dat is wat ik bedoelde. We hebben het er al eens eerder over gehad (zoek maar op). Ik zit niet zomaar te mailen omdat ik me verveel. Ik was heel ernstig. Verkoop van zulke medicijen zonder recept mag niet, en om zeer goede redenen.
Wim

Ben het wel eens met Willem. Het is niet zonder reden dat dit medicijn alleen maar op recept verkrijgbaar is. Dus zou je dit eigenlijk niet moeten doen.

Aan de andere kant, google even en je komt zo ongeveer om in de hits. Gezien de prijs per pil, ca € 3.00 kan ik me er wel weer wat bij voorstellen.

Ik laat het dus maar aan het gezonde verstand van iedereen over en zal niet de moraalridder uithangen. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en wie ben ik dan (rokend en drinkend :roll: ) om een ander op zijn/haar gezondheid te wijzen.

Robbert

Dit is een aardig alternatief, en goedkoper. En ik denk dat de bijwerkingen verwaarloosbaar zijn.

http://www.tinussmits.nl/

Haike schreef:Dit is een aardig alternatief, en goedkoper. En ik denk dat de bijwerkingen verwaarloosbaar zijn.
http://www.tinussmits.nl/
Homeopathie, daar is wel meer verwaarloosbaar aan :lol: :lol:
Maar nu dreigen we in geloofskwesties verwikkeld te raken, en da's óók niet de bedoeling van dit forum. :?
Leon

Inderdaad met vooroordelen kom je niet ver in het leven. En het is zeker geen echte wetenschappelijke houding.

Haike schreef:Dit is een aardig alternatief, en goedkoper.
Goedkoper is het zeker. Chininum arsenicosum D6. Bij de dierendrogist 50 tabletten voor € 4,50.

Gerd

GerdC schreef:
Haike schreef:Dit is een aardig alternatief, en goedkoper.
Goedkoper is het zeker. Chininum arsenicosum D6. Bij de dierendrogist 50 tabletten voor € 4,50.

Gerd
Zijn dat de tabletten van VSM of Dolisos?

Nou heb het maar even bij de groothandel nagezocht; VSM heeft Chininum arsenicosum D6 in vloeibare vorm, of als granulen. Voor beide €9.95 adviesprijs.

Haike schreef:Zijn dat de tabletten van VSM of Dolisos?
Dat staat er niet uitdrukkelijk bij. Zie: http://www.de-dierendrogist.nl/easyshop ... pathie.htm (kijk onder: Eetlust gebrek aan).

Ik denk overigens Dolisos aangezien al googlend blijkt dat Dolisos-geneesmiddelen regelmatig ook voor dieren worden verkocht.

Gerd