Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Routebeschrijving Noord Polen - Forum Wereldfietser

Routebeschrijving Noord Polen

Bij mijn laatste fietstocht kwam ik in Szczecin een NL echtpaar op de fiets tegen die mij vertelden in het bezit te zijn van een nieuwe route. Zij hadden de gids op de fietsbeurs gekocht. Wij spraken af in het hotel maar zij zijn niet op komen dagen.
Daarom: Wie weet iets af van die beschreven route onder meer langs Malbork?

Hi Josephine,

Heb je al gezocht via een zoekmachine, bv. http://www.google.com ?

Wel zijn er een paar reisorganisaties die in dat gebied fietsreizen organiseren, maar ik ga ervanuit dat je zelfstandig op reis wilt.

Groet, Rena :wink:

Hai Josephine,
Ik vermoed dat het het Poolse traject is van de Euroroute R1 naar St. Petersburg. Die komt langs Malbork. Bij de Duitse uitgeverij Kettler is eind vorig jaar een nieuwe druk verschenen van Polen per Rad deel 1 Norden. De nieuwe druk heet Masuren per Rad en daarin is o.a. het Poolse deel van deze Euroroute R1 opgenomen en beschreven. Algemene en praktische info over de R1 is te vinden in de informatiebrochure van de FIS (Fietskaart Informatie Stichting) over deze Euroroute R1. Kost 7,50 Euro en is net als Masuren per Rad in de reisboekhandel verkrijgbaar of o.a. te bestellen bij www.fietsgidsen.nl
Groetjes,
Luc