Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoe stuurpen verhogen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

hoe stuurpen verhogen?

brilsmurf613 schreef:
wo 01 aug, 2018 00:04
Daar de spatborden heel erg aansluiten, luistert het vermoedelijk vrij nauw.
Houdt er rekening mee dat sommige banden breder uitvallen dan andere. Op de foto van je fiets zie ik inderdaaddat de spatborden erg strak aansluiten. Je kunt dus ook pech hebben dat de nieuwe banden niet passen.
Ik zou niet zo op het randje gaan zitten met de eisen en de banden gewoon iets smaller bestellen.
BBB is doorgaans een fatsoenlijke kwaliteit, maar niet goedkoop voor het gebodene. Heb je wel hart-hart gemeten? Ik vind hem er meer als een 10 cm uitzien.

alternatief: https://www.decathlon.be/nl/p/verstelba ... mc=8272093 . Op voorraad bij Decathlon Gent. Staat geen lengte bij.
Leon schreef:
wo 01 aug, 2018 08:22
brilsmurf613 schreef:
wo 01 aug, 2018 00:04
Daar de spatborden heel erg aansluiten, luistert het vermoedelijk vrij nauw.
Houdt er rekening mee dat sommige banden breder uitvallen dan andere. Op de foto van je fiets zie ik inderdaaddat de spatborden erg strak aansluiten. Je kunt dus ook pech hebben dat de nieuwe banden niet passen.
Ik zou niet zo op het randje gaan zitten met de eisen en de banden gewoon iets smaller bestellen.
Leon, ik heb je raad opgevolgd. Er ligt intussen een schwalbe marathon racer van 40-622 op. Die is erg licht :D . Heb nu nog plaats over.