Additionally, paste this code immediately after the opening tag: harnas met klickfix op stuur - Forum Wereldfietser

harnas met klickfix op stuur

Bestaat er een fabrikant van een bikepacking-harnas dat je aan het stuur vastmaakt (voor drybags etc.) en dat met Klickfix (of gelijkaardig) aan het stuur vastzit?

Alles wat ik vind is vastgemaakt met straps en velcro etc., maar niets daarvan lijkt goed op mijn racefiets te passen. Klickfix zou misschien net kunnen.
Je kan een clickfix nemen en dan een montageplaat van Rixen und Kaul of Ortlieb nemen. Die kun je dan aan je sweetroll monteren. Maar of dat prettig werkt weet ik niet.
Tja, ik heb in een dolle bui al een goedkope clickfix stuurtas (van Decathlon) gekocht, met het plan om onderdelen te hergebruiken en zelf aan de slag te gaan (of beter: om anderen aan de slag te laten gaan voor mij - ik heb twee linkerhanden).

Maar ik heb geen vertrouwen in het resultaat, en veronderstelde dat er misschien wel iets op de markt was. Ik vind helaas niets. Dat kan ook te maken hebben met mijn legendarisch laagwaardige Google-vaardigheden, dus ik dacht sluw: laat ik de vraag hier voorleggen.
Ik heb op een goedkoop harnas van Aplkit, Joey, een montageplaat gezet. Klikt dan zo op een klickfix. Monteer met bandjes mijn tentje er op, maar kan ook een klein ander tas zijn. Ook voor niet zo handige goed te doen. Montage plaat is via internet wel te vinden.

Succes, gr Leo Jansen