Topeak Fuel Tank maat L op de racefiets. Beviel erg goed, moest heel soms wel de tas weer rechtzetten (ff met een knie er tegen aan duwen).
Kleine compactcamera paste er in.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb niet veel gemerkt van lakbeschadigingen door de Fuel Tank. Tas moet natuurlijk niet continue heen en weer schudden dus moet wel goed gefixeerd kunnen worden.Dennis1987 schreef: ↑di 17 jul, 2018 03:18Als je lak je lief is monteer je beter niks van tasjes aan je frame.
Deze had ik gekocht voor onze mtb-trip. Ik deed er telefoon en portemonnee in. Beviel matig. In- en uitnemen ging niet heel soepel. Fietsmaat had het Apidurastuurtasje. Weliswaar nog duurder, maar wel lichter, fijner en met lekgaatje onderin (want er komt geheid water in dit soort tasjes bij langdurige regen).
Hetzelfde gedachten had ik ook. Een smarthone of robuste compact camera kan overleven.
Lijkt me idd prima kunnen. Zo'n Lowe tasje beschermt prima (heb mijn compactcamera meermaals laten vallen en door het tasje is dat altijd goed doorstaan).nicolevelo schreef: ↑ma 30 jul, 2018 22:21Al vier weken aan het reizen met een compactcamera in een Ortlieb cockpit pack op de bovenbuis. In dit waterdichte tasje wordt de camera beschermd door een klein cameratasje van Lowe. Gaat perfect zo.