Googelend op mosque, fort en Balkan kom ik bij Počitelj
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het bos op de achtergrond ziet er ook niet bepaald Schots uit, ben er zelf geweest. Eerder Scandinavisch gezien de granieten rotsen daartussen. Links zie ik twee gele palen uit het water steken, iets voor de scheepvaart? Ik heb "white trees on a lake" (of "river") op Google geprobeerd, maar er kwamen steevast winterse, wit berijpte bomen in beeld. Een GSM-zendmast op de achtergrond zou wellicht helpen te oriënteren.
Hmm als het eiland wel op Streetview staat (ook al is het niet wit) beperkt dat al flink de mogelijkheden. Zoveel wegen lopen er niet direct langs de kust, en wegen met Streetview nog veel minder.
Maar dan nog blijven er honderden eilanden over. Ik denk niet dat er veel fietsers hier langsgefietst zijn laat staan dat ze dit herkennen. Kan je nog een tip geven?Fedor schreef:Hmm als het eiland wel op Streetview staat (ook al is het niet wit) beperkt dat al flink de mogelijkheden. Zoveel wegen lopen er niet direct langs de kust, en wegen met Streetview nog veel minder.
Ik kom zelf heel vaak in Zweden, vorige week was ik er zelfs nog, maar ik heb de oostkust en Stockholm e.o. nog nooit gezien.... (behalve vanuit een opstijgend Ryanair-toestel vanuit Skavsta). Al die ontelbare eilandjes in de archipel boven Stockholm maakt het zoeken giga moeilijk. Het lijkt of de 'Raad plaatje'-rubriek nu is gestegen in de moeilijkheidsgraad.... Nog even en je kunt net zo goed een foto van een graspolletje plaatsen zonder verdere aanknopingspunten.