Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets bagage veiligheid - Forum Wereldfietser

Fiets bagage veiligheid

Hallo allemaal,

Niet nieuw met fietsen maar wel met fietsvakantie.
Ik ga met mijn zoon (13) de ijselmeer route doen. We hebben er heel erge zin in.
Wat ik mij afvraag is. Als wij samen in Volendam uitkomen bijvoorbeeld. Zijn er dan kluisjes of iets dergelijks waar je je spullen kan opbergen. Ik heb wel een stuurtas waar ik alle belangrijke dingen in doe, maar zou het ook niet prettig vinden om mijn slaapzak of slaapmatje te missen.
Hoor graag Tips en tricks voor onze eerste fietsvakantie!

Hoop wat te horen

Vriendelijke groet,

Roy
kamie schreef:
do 19 jul, 2018 20:36
Wat ik mij afvraag is. Als wij samen in Volendam uitkomen bijvoorbeeld. Zijn er dan kluisjes of iets dergelijks waar je je spullen kan opbergen.
Over kluisjes heb ik hier nog nooit iemand gehoord, maar de vraag hoe veilig je spullen zijn als je je fiets ergens neerzet, is op dit forum uiteraard al eens meer langsgekomen. Zie bv:
https://www.wereldfietser.nl/phpbb/view ... chterlaten

Met de zoekfunctie is er vast nog veel meer te achterhalen.

Alvast een heel leuke vakantie toegewenst!

Carl
Hallo Kamie,
Wat ben je dan van plan om bijvoorbeeld in Volendam te gaan doen? Als je daar gaat overnachten dan kun je op de camping, in het hotel of bij de B&B je spullen opzetten/neerzetten. Ergens wat eten of drinken kan gewoon en dan is het handig om je fiets in het zicht te zetten. Ga je naar een museum, dan kun je je fietstassen vast bij de balie achterlaten.
Groet, Petra.