Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v) gezocht in omgeving Groningen - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v) gezocht in omgeving Groningen

Ik ben op zoek naar een fietsmaatje in de buurt van Groningen om samen mee te fietsen in de weekenden. Ik maak zowel mountainbike tochten als tochten via fietpaden en rustige wegen. Het gaat me niet om de snelheid maar om samen te genieten van de natuur, het landschap en het fietsen en natuurijk ook van lekker eten en drinken tijdens het fietsen en/of erna. Als het klikt lijkt het me ook geweldig om fietsweekenden samen te doen en fietsreizen in europa of verder weg. Heb al vaak alleen fietsreizen gemaakt maar samen met iemand is nog leuker. Heb al heel lang een wens om in zuid spanje of portugal te gaan fietsen maar ook in Vietnam of elders in zuidoost azie of latijnsamerika. Als je dit leuk lijkt dan hoor ik graag van je!
Hans
Hallo Hans,
Je kunt in ieder geval elke tweede zondag van de maand meedoen met ons Rondje Groningen. We starten om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation in Groningen en rijden dan een rondje van 70-80 km.
Leuk als je er een volgende keer bij bent.
Tot dan.
Groet, Petra.
Hallo Hans,

Ik woon ook in Groningen en fiets graag op mijn e-bike redelijk lange afstanden rondom Groningen. Ik heb twee jaar geleden een rondje Friesland gedaan waarbij ik heb overnacht bij Vrienden op de Fiets, en dat is me erg goed bevallen. Het lijkt me leuk om echt lange afstanden te fietsen, langs de westkust van Frankrijk o.i.d.
Spanje en Portugal lijken me ook wel wat, maar niet midden in de zomer.

Hopelijk hoor ik iets van je, groeten,

Mathilda