Graag zou ik dit jaar nog een korte fietsvakantie ondernemen. Hiervoor zoek ik een avontuurlijk ingestelde dame. Belangrijk vind ik de vrijheid om te kunnen overnachten waar het mooi is. Dus kamperen al dan niet in het wild. Dit is in Schotland en Zweden ook toegestaan. Af en toe een airbnb / B&B. Omdat mijn korte termijn zoektocht te kort blijkt te zijn heb ik mijn vakantie opgeschoven naar een latere datum, in overleg nog te bepalen. Vertrekdatum na overleg nog vast te leggen. Wel nog dit jaar. Een vakantieperiode van 14 dagen. Rustig tempo om ook van de omgeving te kunnen genieten. Gemiddelde snelheid tussen 14 en 19 km / h, afhankelijk van de omgeving. Afstand zo tussen de 70 en 110 km per dag.
Schotland, bijvoorbeeld van Edinburgh naar Bettyhill en de Orkney eilanden. Of een variant, in overleg.
Zweden, bijvoorbeeld van Östersund naar Kiruna. Terug naar Östersund met de leuke inlandsbanan trein. Of vanaf Goteburg omhoog.
Alternatieve soortgelijke reisbestemming is ook welkom.
Heen- en terugreis met mijn auto, waarin de fietsen meekunnen.
Voor deze fietsvakantiereis ben ik bij voorkeur op zoek naar een dame tussen de 39 en 59 jaar.
Spreekt je dit aan, dan lees ik graag je reactie.
Groeten, Chris
Schotland, bijvoorbeeld van Edinburgh naar Bettyhill en de Orkney eilanden. Of een variant, in overleg.
Zweden, bijvoorbeeld van Östersund naar Kiruna. Terug naar Östersund met de leuke inlandsbanan trein. Of vanaf Goteburg omhoog.
Alternatieve soortgelijke reisbestemming is ook welkom.
Heen- en terugreis met mijn auto, waarin de fietsen meekunnen.
Voor deze fietsvakantiereis ben ik bij voorkeur op zoek naar een dame tussen de 39 en 59 jaar.
Spreekt je dit aan, dan lees ik graag je reactie.
Groeten, Chris