Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als het leren zadeldek de rails eronder razakt wordt het hoog tijd om het dek te spannen met het bekende brookssleuteltje (of pielen met een steeksleutel). Verder kun je niet veel doen, maar dat hoeft ook niet want dat persoonlijke inrijden moet je met een korrel zout nemen. Veel belangrijker is of het type brookszadel bij jou past.Niels1975 schreef:Een ander vraagje over een Brooks zadel. Ik heb laatst bij de kringloopwinkel een zo goed als nieuw Brooks zadel op de kop getikt (nadat ik een paar weken eerder een nieuwe Brooks gekocht had, welliswaar een ander model maar toch). Dit zadel is ingefietst en dus gevormd naar een ander set billen. Is er een manier om het zadel weer strak te krijgen? Ik dacht aan water zoals je vroeger een lederen voetbalschoen inliep. Of gewoon een kwestie van spannen en opnieuw inrijden?
groet,
Niels
Vraag: is het Brooks hoesje (iig degene met de wereldkaart er op) nog steeds niet waterdicht? Overal wordt vermeld dat dit wel het geval zou zijn.HansvanderVeeke schreef: ↑do 11 sep, 2008 11:27Dat is vreemd, een regenhoesje dat niet waterdicht is.
Het je het nu over het Brooks hoesje?
Ik kan je melden dat het (originele) Brooks zadelhoesje wat ik over de Cambium C17 had inderdaad niet helemaal waterdicht was.Fedor schreef: ↑di 03 jul, 2018 13:26Vraag: is het Brooks hoesje (iig degene met de wereldkaart er op) nog steeds niet waterdicht? Overal wordt vermeld dat dit wel het geval zou zijn.HansvanderVeeke schreef: ↑do 11 sep, 2008 11:27Dat is vreemd, een regenhoesje dat niet waterdicht is.
Het je het nu over het Brooks hoesje?