Additionally, paste this code immediately after the opening tag: najaarsweekend Bosschenhoofd - Forum Wereldfietser

najaarsweekend Bosschenhoofd

Let op: het traditionele najaarsweekend in Boschenhoofd vindt dit jaar niet in het laatste weekend van september plaats, maar 21, 22 en 23 september. Natuurlijk gaan we weer fietsen en zaterdagavond verzorgt Lauran de pizza's.
Bosschenhoofd is niet ver van Roosendaal en op een steenworpafstand van Breda International Airport. Schrik niet: er zijn geen nachtvluchten.
Er is veel ruimte op de camping.
Meer informatie volgt.
Klinkt goed. Wellicht dat wij ook weer eens een keertje komen. Is lang geleden.
Marco Meijerink schreef:
wo 27 jun, 2018 09:57
Klinkt goed. Wellicht dat wij ook weer eens een keertje komen. Is lang geleden.
Lijkt mij ontzettend leuk. Als jullie op tijd zijn, dan is wellicht de bruidsuite nog vrij.
hahahah.....beter dan dit??
Leuk Bert. Zin in.
Afbeelding
Wij willen, na een lange pauze, ook weer eens aan een WF-activiteit deelnemen Alleen willen we Nola, onze hond meenemen in de fietsenkar. Nola is heeeeeeel lief en rustig. Gaat dat lukken Lauran...?
Groetjes Lex en Claea en Nola
Marco Meijerink schreef:
wo 27 jun, 2018 11:49
hahahah.....beter dan dit??
Zekers... de bruidssuite is twee bomen verderop :D ;)
Let op: bij de aankondiging in het tijdschrift is een foute datum geslopen voor het najaarsweekend. Dit vindt echt plaats van 21 -23 september in Bosschenhoofd.
Kan iemand mij vertellen wat dit weekend inhoudt? Ik kom net nieuw kijken op dit forum. Ik zag Bosschenhoofd, mijn oom en tante wonen daar in de buurt, dus wellicht kan ik het combineren met een logeerpartijtje bij hen. Ik hoor graag van iemand.
groet Marlies
Marlies1981 schreef:
vr 13 jul, 2018 00:16
Kan iemand mij vertellen wat dit weekend inhoudt? Ik kom net nieuw kijken op dit forum. Ik zag Bosschenhoofd, mijn oom en tante wonen daar in de buurt, dus wellicht kan ik het combineren met een logeerpartijtje bij hen. Ik hoor graag van iemand.
groet Marlies
Er komt nog nader bericht over het programma.
De deelnemers gaan met elkaar kamperen en fietsen.
Dit is een traditie bij onze vereniging de Wereldfietser.
Op deze site tref je meer over onze vereniging.
Marlies1981 schreef:
vr 13 jul, 2018 00:16
Kan iemand mij vertellen wat dit weekend inhoudt? Ik kom net nieuw kijken op dit forum. Ik zag Bosschenhoofd, mijn oom en tante wonen daar in de buurt, dus wellicht kan ik het combineren met een logeerpartijtje bij hen. Ik hoor graag van iemand. groet Marlies
Het is bij deze club altijd te regelen (geweest) dat je bijvoorbeeld wel meefietst maar niet mee-overnacht, of ook 's avonds mee op de camping bent maar later ergens anders overnacht. Het gebeurt ook vaak dat mensen tijdens een tocht later een andere kant op gaan omdat ze nog iets anders te doen hebben.

Wat niet de bedoeling is, is denk ik dat als het aantal deelnemers begrenst is door bijvoorbeeld een kleine camping, dat veel mensen dan maar de helft van het weekend meedoen. Maar als je alleen een dagje mee wilt fietsen kan dat denk ik altijd.
Langszaam worden we een echte vereniging met regeltjes en een opgeheven vingertje, jammer.
Langzaam krijgt Bert van Sprang door wat Leon nou echt geschreven heeft, en biedt vervolgens zijn excuses aan voor deze rare opmerking.

Op de camping in Bosschenhoofd is trouwens plek zat.
Gaele, ik reageer niet op Leon, maar op de activiteitencommissie! Ik denk dat Leon dat allang had begrepen. Marlies, die nieuw is op dit forum, vraagt naar de mogelijkheden. Vervolgens gooit de activiteitencommissie de deur dicht. Terwijl het juist traditie is binnen de vereniging dat iedereen doet waar hij of zij zin in heeft, met een beetje geluk met begrip voor de gevoelens van een ander. Hiermee bedoel ik dat het natuurlijk voor de organisator van een evenement niet prettig is als erg veel deelnemers zonder overleg hun eigen plan trekken door een alternatieve route uit te stippelen of elders te overnachten. Dit leidt weleens tot frustratie bij de organisator, maar juist vanwege het motto: "vrijheid, blijheid" voel ik me thuis bij deze club.
Bert van Sprang schreef:
vr 13 jul, 2018 10:17
Gaele, ik reageer niet op Leon, maar op de activiteitencommissie! Ik denk dat Leon dat allang had begrepen. Marlies, die nieuw is op dit forum, vraagt naar de mogelijkheden. Vervolgens gooit de activiteitencommissie de deur dicht. Terwijl het juist traditie is binnen de vereniging dat iedereen doet waar hij of zij zin in heeft, met een beetje geluk met begrip voor de gevoelens van een ander. Hiermee bedoel ik dat het natuurlijk voor de organisator van een evenement niet prettig is als erg veel deelnemers zonder overleg hun eigen plan trekken door een alternatieve route uit te stippelen of elders te overnachten. Dit leidt weleens tot frustratie bij de organisator, maar juist vanwege het motto: "vrijheid, blijheid" voel ik me thuis bij deze club.
Even to the point. Er worden geen deuren dicht gesmeten. Er is alleen verwezen waar meer informatie te vinden valt over de vereniging.
Geef de organisatoren de kans om eerst zelf hun programma in te vullen en laten we het vooral gezellig houden.
Als je het gezellig wilt houden, moet je mij correct citeren: gooien is een stuk gezelliger als smijten. En verder is het vrijdag en zou ik liever gaan fietsen als op mijn werk noodzakelijke administratieve zaken af te moeten werken :D .
Sterkte ermee, Bert. Groetjes uit Zweden 8)
Weekend fietsen en kamperen klinkt leuk! Natuurlijk snap ik dat het het gezelligst is als iedereen het hele weekend erbij is. Ik ga tzt gewoon kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Voor nu fijne zomer allemaal en fietsplezier! :D Marlies
Even wachten.....Pizza!!!!

Het wordt hoog tijd dat we aangeven wat deze keer de bedoeling is.
Geen najaarsweekend in het laatste weekend maar in het voorlaatste weekend van september.
Waarom? Omdat ik in het laatste weekend van september een onderhoudsstop op mijn werk heb en dan geen pizza's zou kunnen bakken, en zeg nou eerlijk wat is een pizzaweekend zonder pizza's? Daarom een week eerder, uiteraard met pizza's
Ook dit jaar hebben we de medewerking van Inge en John, zonder die twee wordt het niks.

Wat gaan we doen?

We verzamelen vrijdagmiddag/avond 21 september op:

Landgoed de Wildert
Pagnevaartdreef 3
4744 RE Bosschenhoofd
http://www.landgoeddewildert.nl/site.html
https://www.facebook.com/LandgoeddeWildert

Dit is heel goed aan te fietsen vanaf station Oudenbosch(3KM), Roosendaal(10KM) en Etten-Leur(8KM).

Routebeschrijving:

Vanaf station Oudenbosch:
Ga met het stationsgebouw in je rug links af.
Eerste weg links het spoor over, alsmaar rechtdoor tot in Bosschenhoofd.
In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Westen:
Snelweg A16 richting Breda. Na Moerdijkbrug A17 richting Roosendaal. Afslag 22 richting Oudenbosch. Na de afslag richting Oudenbosch. Op de rotonde net na de afslag, rechtsaf. Volgende rotonde weer rechtsaf richting Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Zuiden, Noorden en Oosten
Snelweg A16 richting Breda. Afslag 16 richting Etten-Leur A58. Afslag 21 Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd voor de kerk rechts. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

We staan op het veld: "De Zwaluw"
Dat staat aangegeven bij de ingang van de camping, er is daar ook een apart parkeerterrein.

Kosten:
12,50 euro per persoon per nacht, inclusief douche en toiletpapier.
10 euro per persoon voor de gezamenlijke maaltijd op zaterdag.

We blijven twee nachten op deze camping en als het voor die tijd weer regent is er weer een kampvuur.

Afbeelding

Vrijdag kookt ieder voor zich.

Zaterdag 22 september hebben we een 3-tal road-routes.
Zaterdagmiddag/avond is er de gezamenlijke pizza-rookoven-maaltijd. De pizza's worden "aan de lopende band" gebakken, gesneden en uitgedeeld. Heb je wensen? Maak ze kenbaar!
De eerste pizza's komen tussen half 5 en 5 uur uit de oven en we gaan door tot iedereen voor Pamus ligt.
Drank is er zolang de voorraad strekt. De meester zelf bakt de pizza's in de houtgestookte pizzaoven en John bedient de rookoven. Dat gebeurt op een veldje naast de Zwaluw en wijst zichzelf.

Afbeelding

Zondag 23 september is er voor de liefhebbers nog een leuke route.

De fietstochten vertrekken zaterdag en zondag om 10.00h. De routes (gpx) volgen nog.

Omdat we op zaterdag gezamenlijk eten is het nodig dat je jezelf opgeeft. Daar stemmen we de voorbereidingen op af. Opgeven bij Hetty op:
hetty@w1llemsen.nl
Graag aangeven met hoeveel mensen je deelneemt aan de gezamenlijke pizza-maaltijd.
Iedere fietsliefhebber is van harte welkom en deel je sterke verhalen bij het knapperend kampvuur. Ben je nog geen lid en vind je het na dit weekend nog leuk bij de Wereldfietser, overweeg dan om lid te worden.

Nog een kleinigheidje: Honden zijn niet toegestaan, zelfs Perro mag er dit jaar niet bij zijn!

Afbeelding

We zien jullie graag, en maken er weer een mooi weekend van.

Lauran en Hetty

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Natuurlijk hebben we eerst de Harskamperdennen nog maar ik verheug me dat we er weer een keer bij kunnen zijn.
Kortom: ik heb ons zojuist aangemeld voor Bosschenhoofd. Zin in!
Ik weet niet of ik mee kan.

Ik ben afhangekelijk van 2 dingen: ik zou mijn nieuwe fiets 21 september krijgen. Heb gisteren gevraagd aan Snel, of ik de fiets eerder kan krijgen.

Van mijn laatste fietstocht, heb ik een rotte blessure over gehouden: een soort zenuw beschadiging. Kan volgens de huisarts wel maanden duren.

Ik zie het wel

Mario