Het beste is met perslucht alleen niet iedereen heeft een compressor.
Probeer het eens met wasbenzine, spiritus e.d.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zet een begin van het handvat op het stuur.Geert Dewit schreef:Hoezo, Robin, met perslucht? Hoe pak je dat aan?
Verdund afwasmidddel gaat een stuk beter. Ongeveer dezelfde verhouding als die je voor een vuile afwas gebruikt.Marianne schreef:ik ben het stuurfoam aan het vervangen en ben aan een zijde van het stuur halverwege gestrand. Ik ben tot halverwege gekomen door het stuur in te smeren met onverdund afwasmiddel, maar zie niet dat ik op deze manier het einde haal. Wie weet er een betere methode???
Kruipolie zou ik niet doen, dan heb je kans dat het stuurfoam tot in de eeuwigheid blijft draaien.Wouter Duijndam schreef: ↑ma 18 jun, 2018 09:59Gewoon wat kruipolie/WD 40 laten lopen in het foam en je draait hem er zo over heen.
Ik doe het altijd zo en heb nergens last van.Leon schreef: ↑ma 18 jun, 2018 10:02Kruipolie zou ik niet doen, dan heb je kans dat het stuurfoam tot in de eeuwigheid blijft draaien.Wouter Duijndam schreef: ↑ma 18 jun, 2018 09:59Gewoon wat kruipolie/WD 40 laten lopen in het foam en je draait hem er zo over heen.
WD40 weet ik niet zeker, WD40 is namelijk is kruipolie, het verdampt uiteindelijk volledig.
Maar gebruik je dan kruipolie of WD40?Wouter Duijndam schreef: ↑ma 18 jun, 2018 10:06Ik doe het altijd zo en heb nergens last van.Leon schreef: ↑ma 18 jun, 2018 10:02Kruipolie zou ik niet doen, dan heb je kans dat het stuurfoam tot in de eeuwigheid blijft draaien.Wouter Duijndam schreef: ↑ma 18 jun, 2018 09:59Gewoon wat kruipolie/WD 40 laten lopen in het foam en je draait hem er zo over heen.
WD40 weet ik niet zeker, WD40 is namelijk is kruipolie, het verdampt uiteindelijk volledig.
Je moet het foam ook niet doordrenken met kruipolie.
wat je zegt over het verdampen klopt, want met loshalen dan spuit ik er weer een beetje kruipolie tussen en dan draai je ze er ook zo weer vanaf.