Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik had de indruk dat BBB zowat de PowerPlus van de fietsenwereld is...
Zoals ik het aanvoelde was de fietsenmaker in kwestie ook niet gelukkig dat hij mij alleen maar dezelfde of duurdere BBB-pedalen kon of mocht aanbieden. Dit was een Fiets! fietsenmaker die ondertussen niet meer bestaat.
Zeg je dan niet: Dsju!
Als een gekocht onderdeel na één maand kapot is dan verwacht ik inderdaad een betere oplossing dan een vervang-exemplaar van hetzelfde type. Als die oplossing oftewel bestaat uit duurder oftewel geld terug dan kies ik geld terug.
Um. Nee, reisfietsen van duizenden euro's met kompas verkopen terwijl je weet dat hij het niet doet (ik neem aan dat dit voor Santos niet als een verrassing komt) in de hoop dat je ermee wegkomt, _dat_ is opportunistisch. Een transactie plegen voor een fiets met kompas en dan verwachten dat dat kompas op die fiets bruikbaar is, dat is principieel en dus het tegendeel van opportunisme.math schreef: ↑za 16 jun, 2018 18:59Het klantenbestand waar deze winkels van moeten leven is minstens zo opportunistisch. Kijken, kijken, niets kopen en bestellen bij grote internetzaken, vaak in het buitenland. Verwachten dat je een fiets nog mag retourneren vanwege een kompasbel die het niet goed doet met beroep op het conformiteitsbeginsel, etc.