weinig gefietst veel gelopen. het is nu regentijd. het is onmogelijk om nu in mali te fietsen. ik had alles onderzocht zelf de route een stuk al gefietst, maar toen ik met bagage op stap ging uit kayes ben ik na een uur naast de weg gaan zitten: dit is onmogelijk. keien heuvels en modder en niet te passeren plassen. dus na een tijd van het natuurschoon genoten te hebben ben ik teruggekeerd naar kayes. vervolgens met de trein naar bamako. daar heb ik een hele lange tussenstop gehad. ik heb gelogeerd bij iemand in de enige strohut van de buitenwijk. en steeds nat matras na de regen. heel smerig daar er is geen riool alles loost op straat. bamako was voor mij te druk met heel veel stinkend verkeer daarom hebben we steeds gewandeld in de mais en gierstvelden rond de stad en de heuvels beklommen. nu zijn we met de bus naar familie in sikasso gegaan en in oktober hoop ik weer te gaan fietsen, maar mali is heeel groot! de bus en trein komen de fiets en de fietstas niet echt ten goede, het zij zo. ondertussen heb ik 8 liedjes in het frans geschreven, wellicht komt de cd ooit uit! verder wil ik meedoen aan het fotofestival van bamako in 2007. tussenstops zijn goed voor de kreativiteit. tot zover dit bericht van de wereldfietser die niet echt ver fietst. veel liefs