Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Advies gevraagd: Tweedehands GIANT of nieuwe batavus? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Advies gevraagd: Tweedehands GIANT of nieuwe batavus?

Flink aan de prijs :roll:
Hallo Albert,
Heb je ook foto's van relevante onderdelen zoals voorderailleur en tandwielen en achterderailleur met cassette, met omgeving van zowel links als rechts?
Het lijkt dat je vooral foto's hebt gemaakt van de nieuwe dingetjes, aan de koplamp hangt volgens mij nog het lipje van de batterijblokkering.
Ik zie idd wel meer advertenties van Albert op marktplaats voorbij komen. Dan staat er bij goed onderhouden. Maar zijn bijvoorbeeld de derailleur wieltjes echt wel op zijn eind. Maar goed. Hij geeft garantie. Dus daar moet over te praten zijn :)
Meer over Albert's fietsen op Vakantiefietsen voor starters.
Ja we gaan op fietsvakantie ... maar we willen het eerst proberen, dus mijn man en ik hebben 5 jaar geleden allebei tweede hand een Giant expedition gekocht. Top fietsen !! nooit wat mee gehad, we hebben er toch heel wat kilometers op zitten en de eerste keer veel te zwaar bepakt... ( 35 kg per fiets we namen te veel mee....wisten wij veel.. ) en dit jaar gaan ze weer mee. natuurlijk kijken we jaloers naar de Santos ... maar we fietsen niet de wereld rond dus ja.. inmiddels hebben we niet zo/n zware bepakking meer...