Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] limes route deel 3 - Forum Wereldfietser

[TKG] limes route deel 3

Hallo,

Wie kan mij helpen aan deel 3 van de Limes route van Clemens Sweerman ? ( deel 1 en 2 heb ik al )
Ik zou het deel graag willen overnemen maar ruilen is misschien ook een optie, heb zelf Fietsen naar Toscane deel 1 en 2 van Hans Reitsma en Onbegrens fietsen naar Rome deel 3 van Paul Benjaminse in de aanbieding.

Wie oh wie ?

Hallo Lars,

Ik heb hem!!!
Maar......... ik moet hem nog fietsen. :) De bedoeling is in mei 2007 en als je hem nog nodig hebt na die tijd dan kun je hem krijgen.
Groet,

Hoi Mia !

Nou, dan kom ik je wellicht tegen onderweg want dan ga ik ook !
Eigenlijk denk ik half/eind april deel 3 te fietsen...
Jammer !

Andere aanbieders, ik houd me nog steeds aanbevolen !

Groetjes en fietsze Mia !

Hoi Lars,

Je kunt hem direct bij de Fietskaart InformatieStichting bestellen. :lol:

Hoi Eric,

Ja maar ik woon tegen zeeland aan he....
En ja, het is dus een beetje overgewaaid, dat van ons bent zuunig he :wink:

Ben dus op zoek naar een tweede hansje, wie o wie ?

Groetjes

Nou nou, ik voel me toch een beetje aangevallen hoor!!!!!!!!!
Ben een rasechte zeeuwse, maar koop mijn boekjes altijd nieuw hoor!!

Wellicht dat het zuunige nu landinwaarts gaat trekken?!
Ha ha Colinda, ja je hebt gelijk, het zuunige is ook hier hoor !

Maar heeft niemand deel 3 van de Limes route voor larsje ???

Zuinig of niet; de meeste mensen bewaren hun gebruikte gidsen omdat ze er bijv. aantekeningen in hebben staan of herinneringen aan een fietstocht of ze zijn door het gebruik bij weer en wind niet meer om aan te zien.

Daarnaast ondersteun je een klein beetje het maken van deze gidsen door ze juist nieuw te kopen. Meestal zit er jaren van arbeid in deze gidsen en de makers verdienen er nauwelijks iets aan.

De kans dat iemand een ongebruikte gids aanbied is dus erg klein.

Dus ... gewoon even bestellen bij de F.I.S voor maar 12,50 (11,- voor leden) :? http://www.fietskaartinformatiestichtin ... tellen.htm
lars de wit schreef:Hallo,

Wie kan mij helpen aan deel 3 van de Limes route van Clemens Sweerman ? ( deel 1 en 2 heb ik al )
Ik zou het deel graag willen overnemen maar ruilen is misschien ook een optie, heb zelf Fietsen naar Toscane deel 1 en 2 van Hans Reitsma en Onbegrens fietsen naar Rome deel 3 van Paul Benjaminse in de aanbieding.

Wie oh wie ?
hallo Lars,
Wil jij misschien deel2 aan ons lenen of verkopen. D2 is n.l uitverkocht en we hopen in mei te beginnen met de hele tocht. Deel 1 heb ik al gekocht.
gr joop blaauw

Hallo Joop,

is een beetje lastig, aangezien Lars momenteel in Australië aan het fietsen is.

Succes met je zoektocht.

Groetjes,
Frank