Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fietsroute rond het Gardameer - Forum Wereldfietser

Nieuwe fietsroute rond het Gardameer

Hallo wereldfietsers

Is er al iemand die de nieuwe fietsroute rond het Gardameer heeft geprobeerd? We willen een deel ervan doen als onderdeel van een route Trento-Verona-Padua-Venetië-Treviso-Trento.
Sta natuurlijk ook open voor tips voor de rest van de route!

Bedankt en groeten,
Robert
Heb inmiddels gelezen dat de route pas in 2021 volledig klaar is.

Tips voor overige deel van de route nog steeds erg welkom. ik had verder gelezen dat het niet mogelijk is om met de fiets Venetie in te rijden. Iemand daar ervaring mee?
Bikefools schreef:
do 10 mei, 2018 13:47
Tips voor overige deel van de route nog steeds erg welkom. ik had verder gelezen dat het niet mogelijk is om met de fiets Venetie in te rijden. Iemand daar ervaring mee?
Het was niet of nauwelijks mogelijk over de dam vanuit Mestre Venetië per fiets binnen te rijden, maar er ligt inmiddels een prachtig fietspad. Veel verder dan het plein bij station Santa Lucia kom je niet, in Venetië zelf mag je niet fietsen.
peter de rijk schreef:
do 10 mei, 2018 14:32
Bikefools schreef:
do 10 mei, 2018 13:47
Tips voor overige deel van de route nog steeds erg welkom. ik had verder gelezen dat het niet mogelijk is om met de fiets Venetie in te rijden. Iemand daar ervaring mee?
Het was niet of nauwelijks mogelijk over de dam vanuit Mestre Venetië per fiets binnen te rijden, maar er ligt inmiddels een prachtig fietspad. Veel verder dan het plein bij station Santa Lucia kom je niet, in Venetië zelf mag je niet fietsen.
Dank je Peter. Mag je wel de fiets aan de hand mee de stad in nemen?
Je zal wel moeten, alleen is het de vraag wat je er mee wil. Als je naar de ferry naar Istrië of Griekenland wil dan wel bijvoorbeeld. Ik zou zelf niet door de nauwe drukke steegjes met de volbepakte fiets willen lopen. Nog even afgezien van alle bruggetjes, zelfs die bij het station is al een verzoeking met een volbepakte fiets.
_Peter_ schreef:
vr 11 mei, 2018 00:06
Je zal wel moeten, alleen is het de vraag wat je er mee wil. Als je naar de ferry naar Istrië of Griekenland wil dan wel bijvoorbeeld. Ik zou zelf niet door de nauwe drukke steegjes met de volbepakte fiets willen lopen. Nog even afgezien van alle bruggetjes, zelfs die bij het station is al een verzoeking met een volbepakte fiets.
Nogmaals dank Peter. Is er de mogelijkheid om je fiets buiten Venetië te stallen als je in de stad wilt overnachten?