Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is een lampje erboven iets?
Lampje voor fietscomputer
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Er zitten twee maten elastiekjes bij, dus dat moet wel lukken. Enige punt van aandacht is dat het lampje wat laag is voor gebruik met hele dikke/hoge computersEdwin_van_Eden schreef:Dat Sigma lampje plaats je volgens mij naast je fietscomputer. Eric, zou het mogelijk zijn om 'm op de stuurpen te plaatsen? In mijn geval de enige mogelijkheid omdat mijn FC daar zit. Of is de bevestiging alleen voor een standaard stuurdiameter geschikt?
Edwin
Voor drie tientjes heb je dezelfde computer, maar met minder batterijen maar wel een draadje extraEdwin_van_Eden schreef:Zojuist heb ik de Sigma bc1606l in de winkel bekeken. Een mooi dingetje en inderdaad met backlight. De prijs was meen ik Euro 51. Best veel geld, maar is dan ook top of the line.
Mijn twijfel: het is een draadloze fietscomputer. Nu heb ik ooit verhalen gehoord dat draadloze FC's een slechte ontvangst hebben zodra er een naafdynamo (in mijn geval SON) in de buurt zit. De verkoper had het erover dat er tegenwoordig een andere zend/ontvangst manier dan voorheen wordt gebruikt en dat er zich geen ontvangstproblemen zouden voordoen. Als a-technicus durf ik dit niet meteen voor waarheid aan te nemen. Iemand hier een mening over?
Gr.
Edwin
Hier in Sigmaland kost hij maar 22EVoor drie tientjes heb je dezelfde computer, maar met minder batterijen maar wel een draadje extra
let wel even op de verzendkosten!whisky schreef:Hier in Sigmaland kost hij maar 22EVoor drie tientjes heb je dezelfde computer, maar met minder batterijen maar wel een draadje extra
Niet vreemd, het snoertje plus sensor is het enige wat geld kost, die chip programmeren is bijna gratis.
Wel vreemd dat je de trapfrequentiemeter extra moet kopen hoewel de computer dat standaard ondersteund...