Trek Domane 2.3 62 cm met NIEUWE DT Swiss wielset handgespaakt.
Ik verkoop deze fiets i.v.m. de aanschaf van een fiets die meer bij mijn wensen past. Er zit een spiksplinternieuw handgemaakt achterwiel in en ook het voorwiel is nog jong. Beide wielen zijn 350 euro per stuk en belastbaar tot 130 kg. Het frame is tot 125 kg belastbaar. Het rekje en de spatborden kunnen er makkelijk af. Ik heb er een fijne tochtjes mee in binnen en buitenland gemaakt met lichte bagage (2 tassen + stuurtas + tent). Hij rijdt dan nog steeds rustig en stabiel.
De Domane serie is een Endurence fiets voor lange afstanden. Het rekje en spatborden maken hem geschikt voor randonneur fietsen of snelle fietsvakanties met lichte bagage.
Frameset Model 2014.
Frame: 200 Series Alpha Aluminum, IsoSpeed (comfortabele serie met wat demping in zadelbuis en voorvork).
Vork: Trek IsoSpeed carbon, SpeedTrap compatible (zit erbij).
Wielen Handgespaakt (nieuw!!).
Handgespaakt voorwiel: DT Swiss naaf A 350 Race, DT Swiss RR 511 32/24-21,5 velg, 32 DT Swiss spaken, messing spaaknippels. 1000 kilometer mee gereden en weinig geremd. Prima Michelin Pro4 Endurance band 700x25c.
Handgespaakt achterwiel: DT Swiss naaf A 350 Race, DT Swiss RR 511 32/24-21,5 velg, 32 DT Swiss spaken, messing spaaknippels. Niet mee gereden!!!
Michelin Pro4 Endurance band 700x25c (moet worden vervangen).
Je krijgt er nog een aantal Continental binnenbanden bij.
Schakelsysteem
Shimano 105 STI, 10 speed
Voorderailleur: Shimano Ultegra (recent vervangen)
Achterderailleur: Shimano 105
Crankstel: Shimano R565, 50/34 (compact)
Cassette: 11-32 (bergcassette) 10 speed (1500 km)
Ketting: Ultegra (2000 km) Wax gesmeerd.
Onderdelen
Stuur: Bontrager Race VR-C, 31.8mm
Stuurpen: Bontrager Race Lite, 31.8mm, 7 degree
Balhoofdset: 1-1/8" integrated, semi-cartridge bearings
Remsysteem: Shimano 105. Blokjes zijn goed. Je krijgt er nieuwe blokjes bij.
Pedalen: Shimano SPD-SL RR550 gebruikt. Geen speling.
Zadel: Giant zwart wit.
Zadelpen: BBB, 27.2mm extra lang.
Accessoires
Fietscomputer: Bontrager Node 2.1 met geïntegreerde sensor in voorvork t.w.v. 125 euro. Compatible met ANT+ hartslagband.
Achterrek: Racktime Light-it aluminium, slechts 570 gram, geschikt voor Snap-it. Achterlicht op penlights. (Kan er allemaal af).
Spatborden: SKS raceblades 35mm pvc zwart.
De fiets heeft gebruikerssporen, maar geen grote beschadigingen of deuken. De fiets is verder in goede staat en alles functioneert zoals het hoort.
Ik verkoop hem voor 1250 euro.
https://link.marktplaats.nl/m1260772805
Ik verkoop deze fiets i.v.m. de aanschaf van een fiets die meer bij mijn wensen past. Er zit een spiksplinternieuw handgemaakt achterwiel in en ook het voorwiel is nog jong. Beide wielen zijn 350 euro per stuk en belastbaar tot 130 kg. Het frame is tot 125 kg belastbaar. Het rekje en de spatborden kunnen er makkelijk af. Ik heb er een fijne tochtjes mee in binnen en buitenland gemaakt met lichte bagage (2 tassen + stuurtas + tent). Hij rijdt dan nog steeds rustig en stabiel.
De Domane serie is een Endurence fiets voor lange afstanden. Het rekje en spatborden maken hem geschikt voor randonneur fietsen of snelle fietsvakanties met lichte bagage.
Frameset Model 2014.
Frame: 200 Series Alpha Aluminum, IsoSpeed (comfortabele serie met wat demping in zadelbuis en voorvork).
Vork: Trek IsoSpeed carbon, SpeedTrap compatible (zit erbij).
Wielen Handgespaakt (nieuw!!).
Handgespaakt voorwiel: DT Swiss naaf A 350 Race, DT Swiss RR 511 32/24-21,5 velg, 32 DT Swiss spaken, messing spaaknippels. 1000 kilometer mee gereden en weinig geremd. Prima Michelin Pro4 Endurance band 700x25c.
Handgespaakt achterwiel: DT Swiss naaf A 350 Race, DT Swiss RR 511 32/24-21,5 velg, 32 DT Swiss spaken, messing spaaknippels. Niet mee gereden!!!
Michelin Pro4 Endurance band 700x25c (moet worden vervangen).
Je krijgt er nog een aantal Continental binnenbanden bij.
Schakelsysteem
Shimano 105 STI, 10 speed
Voorderailleur: Shimano Ultegra (recent vervangen)
Achterderailleur: Shimano 105
Crankstel: Shimano R565, 50/34 (compact)
Cassette: 11-32 (bergcassette) 10 speed (1500 km)
Ketting: Ultegra (2000 km) Wax gesmeerd.
Onderdelen
Stuur: Bontrager Race VR-C, 31.8mm
Stuurpen: Bontrager Race Lite, 31.8mm, 7 degree
Balhoofdset: 1-1/8" integrated, semi-cartridge bearings
Remsysteem: Shimano 105. Blokjes zijn goed. Je krijgt er nieuwe blokjes bij.
Pedalen: Shimano SPD-SL RR550 gebruikt. Geen speling.
Zadel: Giant zwart wit.
Zadelpen: BBB, 27.2mm extra lang.
Accessoires
Fietscomputer: Bontrager Node 2.1 met geïntegreerde sensor in voorvork t.w.v. 125 euro. Compatible met ANT+ hartslagband.
Achterrek: Racktime Light-it aluminium, slechts 570 gram, geschikt voor Snap-it. Achterlicht op penlights. (Kan er allemaal af).
Spatborden: SKS raceblades 35mm pvc zwart.
De fiets heeft gebruikerssporen, maar geen grote beschadigingen of deuken. De fiets is verder in goede staat en alles functioneert zoals het hoort.
Ik verkoop hem voor 1250 euro.
https://link.marktplaats.nl/m1260772805