Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaringen fietsgigant - Forum Wereldfietser

ervaringen fietsgigant

heeft er al iemand al ervaringen met fietsgigant of dergerlijke bedrijven
Hey,

Ik ben mijn gazelle Kathmandu bij fietsenwinkel.nl in Noord Nederland wezen halen. Het scheelde 400EUR met de Belgische fietsenwinkels. IK was tevreden over de service. Snel en juist geholpen.

Groet,
Ward

Hoi,

Een late reactie maar misschien toch de moeite waard:

Mijn vriend en ik hebben allebei onze eerste vakantiefiets via de internetsite Fiets op het net gekocht. Ze verkopen daar o.a. Giant, Sparta en Gazelle.

Hoewel het aanbod de laatste tijd wat minder 'reisproof' en wat meer 'cityproof' is geworden, vind je er toch ook bijvoorbeeld de Giant Custom Super Lite, Gazelle Medeo en Gazelle Kathmandu.

Onze ervaring met Fiets op het net zijn erg goed; goede afhandeling, geen problemen, alles netjes met bon en garantiebewijs. De kortingen die ze geven zijn zeker de moeite van het overwegen waard!

Wellicht heb je hier iets aan!
Groet,
Gudrun

Geen ervaring met Fietsgigant. Maar ik heb mijn fiets bij Tinus van Overveld gehaald in Hoogerheide (www.tinusvanoverveld.nl) . Daar heb ik mn Batavus Socorro met 250 euro korting gekocht.... Ben zeer tevreden!

Groeten,
Andrea