Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsster gezocht voor Maastricht-moezel -Maastricht - Forum Wereldfietser

Fietsster gezocht voor Maastricht-moezel -Maastricht

Hoi is er een sportieve vrouw die mij man 46 wil vergezellen in de periode 1-11juli voor een rondje richting de moezel startend vanaf Maastricht ? Ik rijd sportief doch recreatief met tijd voor gezelligheid natuur en een terrasje. Afstanden denk rond 80-100 ik ben 46 jaar en jij liefst tussen 30 en 60 jaar. Ik overnacht met goed weer op campings en met slecht weer een b&b of goedkoop hotelletje. mocht je woonachtig zijn in mijn woonomgeving en houd je ook van dagtochten ,gewoon fietsen is ook erg leuk. Zowel met reisfiets als bv racefiets.ik woon in Noord-Holland , in de buurt van de kust van Castricum. Wie weet? Bij interesse ? Reageer
Misschien er bij melden dat je een man bent (geen idee of dat uitmaakt overigens)?
En welke kleur is de Santos?
Misschien moeten we een nieuwe rubriek "contactadvertenties" aanmaken :lol: .
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nou met al die reisgenoot-gezocht advertenties hier afloopt! Hoe vaak leidt dit forum er daadwerkelijk toe dat 2 mensen samen op fietavakantie gaan? En is dat dan ook een succes? Idee om eens een leuk stukje research aan te wagen?

Sorry voor het kapen van je topic trouwens TL+ :oops: