Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Barcelona/Avignon - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Barcelona/Avignon

Beste fietsers,
Ik (man, 65 jaar, wonend onder Amsterdam) zoek een of enkele reisgenoten voor een tocht naar Avignon of Barcelona. Mijn vrouw kan helaas niet mee en alleen is toch vaak minder gezellig dan niet alleen. Vorig jaar solo naar Verona gefietst en ondanks de 10 dagen constant regen van toen wil ik dit jaar weer. Vertrek gepland op 19 mei, terugreis rond 9 juni. Overnachten in tentje en zelf koken, maar soms ook luxer, hangt af van de dag. Bij St Ambroix ga ik niet door naar Barcelona, maar linksaf naar Avignon. Ik trap zo'n 80-100km per dag bij zo'n 20km/u.
Heb je interesse? Stuur mij een bericht.
Hallo Frans,

Geen letterlijke reactie op je vraag.
Ik ben van plan om deze route in de nazomer te gaan fietsen. In de periode die jij aangeeft kan ik niet, en daarnaast vind ik het fijn om alleen op pad te zijn.
Maar ik heb wel belangstelling voor je alternatieve route naar Avignon. Heb je daar zelf iets voor bedacht of? Of maak je gebruik van een bestaande route? En hoe ga je vanaf Avignon weer naar huis? Met de trein?

Groet,
Peter
Hallo Frans,

Geen letterlijke reactie op je vraag.
Ik ben van plan om deze route in de nazomer te gaan fietsen. In de periode die jij aangeeft kan ik niet, en daarnaast vind ik het fijn om alleen op pad te zijn.
Maar ik heb wel belangstelling voor je alternatieve route naar Avignon. Heb je daar zelf iets voor bedacht of? Of maak je gebruik van een bestaande route? En hoe ga je vanaf Avignon weer naar huis? Met de trein?

Groet,
Peter

Peter, de route van Benjaminse naar Barcelona heeft een aftakking naar Avignon. Als je die vervolgens koppelt aan zijn route door de Provence kan je in Nice het vliegtuig naar huis nemen. Vorig jaar 9 mei vertrokken en eind mei in Nice aangekomen, prachtige tocht...
Klaas1964 schreef:
di 24 apr, 2018 09:57
Peter, de route van Benjaminse naar Barcelona heeft een aftakking naar Avignon.
Ach natuurlijk, wat stom. Ik heb het boekje liggen, maar dit over het hoofd gezien. Bedankt voor je reactie!