Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Stevens Tour fietsvakantiegeschikte fiets - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Stevens Tour fietsvakantiegeschikte fiets

beste mensen,
van onze dochter te koop: keurige Stevens Tour fiets, geschikt voor fietsvakantie.
paar jaar terug tweedehands gekocht en vooral ongeveer wekelijks gebruikt naar school.
framemaat 14 inch = 35 cm
wielmaat 26
3 x 7 shimano versnellingen
nette en gebruikte staat. fiets is schoongemaakt en nagelopen (alleen op klapveer bovenop bagagedrager zit wat oppervlakkige roest)
verstelbare stuurpen
vanaf ongeveer lichaamslengte 140 cm pas je op deze fiets
fiets wordt geleverd mét pedalen want dat trapt makkelijker :D
schwalbe marathon racer banden, maat 40-559
bij achterremmen zitten 'rare' plankjes: zo komt jas of jurkje niet in de wielen bij de achterremmen. ik knip de tiewraps zo door en haal ze er af als je dit niet wilt
verlichting op naafdynamo in voorwiel, ook het achterlicht (dus geen gedoe met batterijen)
prijs is 200 euro (vaste prijs)
bekijken en proefrijden net ten O van Rdam, bijvoorbeeld tochtje langs de Rottemeren

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Schermafbeelding 2018-04-02 om 19.31.40.png
Mooie en heel geschikte jeugd vakantiefiets. Helaas zijn wij deze maten nu voorbij. Er is vast wel een wereldfietser gezin dat hier heel blij van gaat worden.
beste Wim, dank je!

ik kan er qua banden eventueel Schwalbe Mondial's in maat 50- - 559 of Conti TravelContact in maat 47 - 559 opzetten. maat 50-559 is wat krap met de spatborden, maar is wel af te stellen.

mocht er meer animo zijn, dan heb ik ook deze beschikbaar (vanuit hobbie opgebouwd en zonder commercie of marge is 'ie rond de 300 euro, afh v uitvoering):

Scott Tigua 40cm 3 x 7 . ook te vinden op marktplaats
voor als je lichaamslengte zo vanaf 1.45 meter hebt, dan is er niet zo veel makkelijk te vinden in de fietsindustrie. dan kan dit goed werken!

Afbeelding

en ik heb een boswachtergroen frame + vork, een Trek 970, en allerlei onderdelen (voor 1/2/3 x 7/8/9 ) voor nog een fiets liggen.
en een stalen Giant 22 inch frame met 3x7 (prachtige fiets).

Afbeelding

! je ziet, zo nu en dan een fiets opbouwen is voor mij ook een deel van de fietshobbie :D

groet! hoogframe
VERKOCHT
kan slotje op dit draadje
voor wie interesse heeft: ik kan vergelijkbare 'fietsvakantiegeschikte' fiets voor je opbouwen op basis van Scott of Trek 970 frame in framemaat circa 38 of 40 cm.
groet! hoogframe