Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zoek Fietsmaatje rondje Schotland 2018 - Forum Wereldfietser

Zoek Fietsmaatje rondje Schotland 2018

Ik ben een man van 69 jaar en heb ervaring met lang fietstochten. Deze zomer wil ik vanuit Nederland met de pont naar Newcastle en dan een rondje Schotland fietsen. De tocht start en eindigt per fiets in Nederland. De route is ongeveer 4000 km. Voor overnachtingen maak ik het liefst gebruik van campings (waar mogelijk). Mijn voorkeur gaat uit om begin juli te vertrekken maar als een andere datum beter uitkomt pas ik dat graag aan. Ik zoek een (mannelijke)reisgezel met een toerfiets (geen e-bike).
beste Herman, ook mijn plan is Schotland rond te fietsen. Mijn plan is m.n. de westkust - de Hebriden over. Een hele ronde (4000 km) is qua tijd voor mij niet haalbaar; als ik ga, is 3 weken de limit, daar ik met m'n eega 4 weken naar Scandinavië wil (DK, S en SF). Het midden en oostkust was ik reeds in 2013; heb toen de "End to End" gedaan => van Land's Ens naar John O'Groats => fantastisch. Kijk voor de reisverslagen en foto's op m'n blog www.fritsnijhof.waarbenjij.nu Hoor wel van je. mvrgr, Frits.
ha Fietser.
Jammer dat je een mannelijk fietsmaatje zoekt. Was graag met je meegaan.
helaas ben ik een aktieve vrouw van 67 jaar.

fijne tocht.
mad