Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Martin E. van Doornik schreef: ↑do 15 mar, 2018 00:22In 1979 heb ik een mollige meid een lift gegeven, achterop mijn bagagedrager. Geen probleem![]()
jis35 schreef: ↑do 15 mar, 2018 00:24Martin E. van Doornik schreef: ↑do 15 mar, 2018 00:22In 1979 heb ik een mollige meid een lift gegeven, achterop mijn bagagedrager. Geen probleem![]()
![]()
![]()
![]()
Dragers waren in die tijd van massief staaldraad, de Koga drager is van massief aluminium.
Dat had die drager natuurlijk niet een hele dag volgehouden, maar ik denk dat er nog eerder dan de drager, spaken in het achterwiel waren gaan breken. Bij iemand met een stadsbarrel ben ik er eens getuige van geweest dat, nadat een redelijk tengere dame iets te enthousiast op de drager was gaan zitten, de helft van de spaken het direct begaf. Het achterwiel zag er daarna uit als een fraai stukje subsidiekunst uit het Stedelijk Museum.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 15 mar, 2018 10:07Het is deze fiets waar de mollige meid achterop gezeten heeft. Hier gefotografeerd in Sankt Andreasberg in de Harz in 1980. Bagagedrager niet kapot geweest!
Ik had haar ontmoet tijdens een dansfeest en had haar na afloop thuis gebracht, afstand 2 kilometer over een asfaltweg. Het ging om een achterwiel dat ik zelf gespaakt had met zware spaken.keesswart schreef: ↑do 15 mar, 2018 11:13Dat had die drager natuurlijk niet een hele dag volgehouden, maar ik denk dat er nog eerder dan de drager, spaken in het achterwiel waren gaan breken. Bij iemand met een stadsbarrel ben ik er eens getuige van geweest dat, nadat een redelijk tengere dame iets te enthousiast op de drager was gaan zitten, de helft van de spaken het direct begaf. Het achterwiel zag er daarna uit als een fraai stukje subsidiekunst uit het Stedelijk Museum.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 15 mar, 2018 10:07Het is deze fiets waar de mollige meid achterop gezeten heeft. Hier gefotografeerd in Sankt Andreasberg in de Harz in 1980. Bagagedrager niet kapot geweest!
ik zal zo een foto maken van de zijkant
Ik kan in twéé seconden zien dat de foto is genomen in de Schoutenstraat in Hilversum, met op de achtergrond het torentje van de C&A. Ik heb namelijk vroeger in Hilversum gewoond en gewerkt!