Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Karrimor - Forum Wereldfietser

[TKA] Karrimor

Ongelooflijk, maar echt waar!
Ik heb nog een setje van twee ongebruikte Karrimor-ophanghaken. Prijsje zit er nog op: F 11,95 is dus €5,40 + eventueel verzendkosten.
Wie is op zoek?
bert sitters schreef:Ongelooflijk, maar echt waar!
Ik heb nog een setje van twee ongebruikte Karrimor-ophanghaken. Prijsje zit er nog op: F 11,95 is dus €5,40 + eventueel verzendkosten.
Wie is op zoek?
Ook geschikt voor wie nog niet op zoek is (maar wel Karrimortassen heeft) want Karrimor is failliet!
Hoi Bert,

Yes, wij willen deze graag van je kopen (als ze nog niet verkocht zijn tenminste).
Over 8 dagen vertrekken we voor een lange reis en we waren al bezig met zelf reservehaakje te fabriceren (lijkt meer op een enge flessenopener;misschien heb jij daar nog belang bij :D ), maar hebben die poging, nu we dit lezen accuut gestaakt.

We horen graag of je het nog te koop hebt en wat je rekeningnr. dan is.

groet Rinnert en AStrid

Losse QL1 haken van Ortlieb passen er ook op. Al weet ik niet zeker of dat voor iedere Karrimor tas geldt.

:lol: Toen ik 19 jaar geleden mijn eerst serieuze fietstassen kocht, was dat al meteen Ortlieb. Ze waren er alleen in de kleur grijs en iedereen vond ze verschrikkelijk lelijk.

Eric Schuijt schreef:Losse QL1 haken van Ortlieb passen er ook op.
De Vaude QMR haken ook.

Gerd

Toen ik 11 jaar geleden m'n Karrimor set kocht bij Demmenie heb ik meteen twee reserve haakjes aangeschaft. In die 11 jaar intensief gebruik heb ik nimmer meegemaakt dat er een dergelijk haakje afbrak. Nog geen reden natuurlijk om geen reserve exemplaar mee te nemen :lol:

M.vr.gr.

Jan
http://www.westernfront.nl/lrf2006

Ik heb heb een Vaude haak gehad die bij tijd en wijle voorbij het nokje schoot wat juist verder open klikken "normaal" gesproken tegen gaat. Wel keurig netjes via Eric een nieuwe haak verkregen. 2 jaar oud.

Ik heb wel ervaring met afbrekende karrimor haakjes.
En karrimor verkochten ze niet in Canada, misschien waren ze toen al failliet.

Tijdelijk hielp een toeclip riempje (die heb ik met clickpedalen toch niet nodig). Gelukkig kon ik een ortlieb haakje kopen en er op zetten. Zat meteen een stuk steviger.

groet

Luddo

super7 schreef:Toen ik 11 jaar geleden m'n Karrimor set kocht bij Demmenie heb ik meteen twee reserve haakjes aangeschaft. In die 11 jaar intensief gebruik heb ik nimmer meegemaakt dat er een dergelijk haakje afbrak.
Bij mij waren de Karrimor-haken ook niet afgebroken, maar het "palletje" dat zorgde dat de haken vast bleven zitten, werkte na verloop van tijd - < dan 11 jaar - niet meer. Mijn tassen schoten zo vaak los van de drager, dat het 's morgens een vast ritueel werd om de haken met een veter vast te binden. Althans totdat Eric mij aan een stel Vaude-haken hielp.

Gerd