Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Moderator mopper topic - Forum Wereldfietser

Moderator mopper topic

Als je wilt klagen over de (acties) van de moderators dan kan dat ik dit topic. En dus niet in de andere topics.
Dan hebben we alles mooi bij elkaar. Wordt er alsnog in andere topics gemopperd, dan wordt het daar verwijderd.

Let op: Hier alleen klachten over moderaties melden. Voor andere opmerkingen en vragen is dit topic.
Wat een prachtig woord: MOPPEREN, is echt wel een eigen topic waard :D
Eric op de Fiets schreef:
vr 19 jan, 2018 16:45
Ik verbaas mij er werkelijk over dat een forum lid, aangemeld op 21 december 2017, zich over diverse topics zeer negatief kan en blijkbaar mag uitlaten, waarbij de reacties daarop weggehaald worden. Het wordt mij verweten wordt dat ik "troll" als ik de negatieve reactie op de positieve bijdragen aan dit forum uitlicht met een opmerking "Trump heeft gelijk, het is allemaal FAKE nieuws!"

Ik verbaas me er vaker over dat het reageren op negatieve uitlatingen op het WF forum, zeer zwaar bestraft wordt danwel verwijderd worden. Blijkbaar mag je postings, in lijn met de doelstelling van onze vereniging, in dit geval van Michiel, volledig afbranden. Commentaar op de negatieve reactie, is vervolgens niet gewenst.

Jammer, erg jammer.

Laten we de positieve bijdragen belonen en zo weer een positief en informatief forum maken, waarbij negatieve niet constructive reacties op deze positieve bijdragen worden geweerd.
moderator schreef:
vr 19 jan, 2018 16:47
Eric,

Je zit in het verkeerde topic. Deze had in het mopper topic gemoeten.
Graag de reactie op en discussie over de bijdrage van Eric in een ander topic en niet hier.
Ik heb mij aangemeld op 21 december 2017, dus misschien gaat dit over mij. Mocht dit zo zijn: ik heb nog geen pb mogen ontvangen van Eric op de Fiets.
rooss schreef:
vr 19 jan, 2018 19:10
Ik heb mij aangemeld op 21 december 2017, dus misschien gaat dit over mij. Mocht dit zo zijn: ik heb nog geen pb mogen ontvangen van Eric op de Fiets.
Ross, je klaagt nu over Eric. Dat mag hier niet want deze discussie is om over de moderator te mopperen. :wink:
Geachte/Beste/Lieve moderator: dit met die twee discussies ga je niet lang volhouden denk ik ... en hoop ik. :D
In het Moderator opmerkingen/vragen topic sta ik nu vermeld als topic starter. Dat is toch echt niet zo!
Een gaaf voorbeeld van Orwell 1984.
En ik maar denken dat het heel gemakkelijk zou zijn om over de moderator te mopperen :P
moderator schreef:
vr 19 jan, 2018 19:44
En ik maar denken dat het heel gemakkelijk zou zijn om over de moderator te mopperen :P
onderstaande bijdrage gaat niet over de moderator maar de wijze van modereren. Anders zou het een persoonlijke aanval zijn en daar zijn er helaas genoeg van op dit forum. Vandaag heb ik weer een geweldig tijdschrift ontvangen wat door positief gestemde leden gemaakt wordt. De sfeer van het tijdschrift en de evenementen staat in sterk contrast met de sfeer en omgangsvormen op het forum. Dat is jammer. Daar laat ik het verder bij.

“Ik verbaas mij er werkelijk over dat een forum lid, aangemeld op 21 december 2017, zich over diverse topics zeer negatief kan en blijkbaar mag uitlaten, waarbij de reacties daarop weggehaald worden. Het wordt mij verweten wordt dat ik "troll" als ik de negatieve reactie op de positieve bijdragen aan dit forum uitlicht met een opmerking "Trump heeft gelijk, het is allemaal FAKE nieuws!"

Ik verbaas me er vaker over dat het reageren op negatieve uitlatingen op het WF forum, zeer zwaar bestraft wordt danwel verwijderd worden. Blijkbaar mag je postings, in lijn met de doelstelling van onze vereniging, in dit geval van Michiel, volledig afbranden. Commentaar op de negatieve reactie, is vervolgens niet gewenst.

Jammer, erg jammer.

Laten we de positieve bijdragen belonen en zo weer een positief en informatief forum maken, waarbij negatieve niet constructive reacties op deze positieve bijdragen worden geweerd.”
Ik weet een nieuw woord.

Mopperator :wink:
Mag ik geïnverteerd mopperen?
Geachte moderators, mijn complimenten voor al die jaren dat jullie proberen dit forum in het gareel te houden met al die eigenzinnige wereldfietsers.
math schreef:
vr 19 jan, 2018 19:41
In het Moderator opmerkingen/vragen topic sta ik nu vermeld als topic starter. Dat is toch echt niet zo!
Een gaaf voorbeeld van Orwell 1984.
Excuus. Komt door het splitsen en ik kan veel aanpassen, maar niet de naam bij de reacties.
Mocht er gedonder van komen dan wil ik getuigen dat jij het niet was :wink:
Helemaal met Eric eens.
De moderators zullen ongetwijfeld een keer een foutje maken.....het zij zo.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat de achtergrond van mensen op dit forum, en ook bij de vereniging De Wereldfietser, heel verschillend is. Van rechtse ballen tot linkse boomknuffelaars (sorry, even een scherpe parodie, beide groepen heb ik lief). En al die groeperingen hebben een heel eigen inzicht over hoe de maatschappij in elkaar hoort te zitten. Zo is de een helemaal tegen vliegen en kan de ander er niet genoeg van krijgen. Zo is de een helemaal tegen commercie en is de ander daar veel soepeler in. De scheidslijn tussen de kunst van het debatteren en het stevig op de man spelen zonder ruimte over te laten voor nuance en/of uitleg is vaak moeilijk te vinden. En in dat gebied moeten de moderators in hun vrije tijd, tijd en energie steken.
Ga er maar aan staan.
Dus moderators, dank voor al het werk. Als jullie het niet erg vinden ga ik niet mopperen en dus niets bijdragen aan dit topic.
Mij was een mopperator topic beloofd, nu valt de titel hier wel wat tegen.

Ik weet nog goed dat er eens sprake was dat ik mijn lidmaatschap op zou zeggen, maar dat uiteindelijk nooit gedaan heb. De moderator heeft destijds zeer proactief mijn toegang tot het ledenforum ruim voor het verstrijken van mijn lidmaatschap beëindigd. En toen ik daar in het nieuwe jaar achter kwam duurde het weer een tijd voor ik wederom toegang kreeg. Ik ben dus vele maanden door de moderator de toegang tot het ledendeel ontzegt, terwijl ik al die tijd gewoon lid was. Ik vindt dit zeer onheus van de moderator.

[moderator]bericht aangepast. Je mag hier mopperen over de moderator maar niet over andere mensen. [\moderator]
Als je vindt dat je onheus bejegend bent door de moderator of een klacht hebt over de moderator, dan kun je bij het bestuur terecht. Zie hiervoor de forumregels.
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 22:17
[moderator]bericht aangepast. Je mag hier mopperen over de moderator maar niet over andere mensen. [\moderator]
En hier wordt dus wederom het aan de kaak stellen van reclame verwijderd. Om dit op een correcte wijze te doen, kan niet anders dan de betreffende mensen bij profielnaam te noemen.

De moderator past overigens wel vaker berichten van mij op een onheuse manier aan, waarbij ik daar vervolgens zelf niet meer bij kan, zodat het voor een buitenstaander lijkt alsof er iets ergs gezegd is.

Afijn, op deze manier wordt dit dus een ordinair reclame forum, waarbij het wijzen op deze reclame een persoonlijke aanval wordt genoemd.

Hierboven is overigens ook het deel van mijn tekst met betrekking tot parkeren in Zwitserland verwijderd, waarin helemaal geen mensen/profielnamen genoemd werden. Wéér een voorbeeld van onterecht modereren.
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 22:54

Afijn, op deze manier wordt dit dus een ordinair reclame forum, waarbij het wijzen op deze reclame een persoonlijke aanval wordt genoemd.
Tip: Ik stel voor dat je een ander forum zoekt waar, volgens jouw definitie, minder reclame wordt gemaakt en waar je je beter thuis voelt.
moderator schreef:
vr 09 mar, 2018 23:11
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 22:54

Afijn, op deze manier wordt dit dus een ordinair reclame forum, waarbij het wijzen op deze reclame een persoonlijke aanval wordt genoemd.
Tip: Ik stel voor dat je een ander forum zoekt waar, volgens jouw definitie, minder reclame wordt gemaakt en waar je je beter thuis voelt.
Tip: wees eens een vent, en reageer onder je eigen profielnaam HansvanderVeeke.
”Laten we de positieve bijdragen belonen en zo weer een positief en informatief forum maken, waarbij negatieve niet constructive reacties op deze positieve bijdragen worden geweerd.”
Tip: Ik stel voor dat je een ander forum zoekt waar, volgens jouw definitie, minder reclame wordt gemaakt en waar je je beter thuis voelt.
Ik nomineer deze tip voor “de tip van het jaar 2018”
Waarom in een ongezellige kroeg blijven als je jezelf daar niet thuisvoelt?
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 23:14
moderator schreef:
vr 09 mar, 2018 23:11
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 22:54

Afijn, op deze manier wordt dit dus een ordinair reclame forum, waarbij het wijzen op deze reclame een persoonlijke aanval wordt genoemd.
Tip: Ik stel voor dat je een ander forum zoekt waar, volgens jouw definitie, minder reclame wordt gemaakt en waar je je beter thuis voelt.
Tip: wees eens een vent, en reageer onder je eigen profielnaam HansvanderVeeke.
Wie is Peter_K ?
Je mag hier alleen klagen over de moderators? Hmmmm dat gaat mij (nog :wink: ) niet lukken.

[edit]: Ik zie dat ik wel heel veel plusjes ben kwijtgeraakt... :( :wink:
moderator schreef:
vr 09 mar, 2018 23:11
Peter_K schreef:
vr 09 mar, 2018 22:54

Afijn, op deze manier wordt dit dus een ordinair reclame forum, waarbij het wijzen op deze reclame een persoonlijke aanval wordt genoemd.
Tip: Ik stel voor dat je een ander forum zoekt waar, volgens jouw definitie, minder reclame wordt gemaakt en waar je je beter thuis voelt.
Dat vind ik te gemakkelijk. Peter_K is lid van onze vereniging en mag dus iets zeggen over het beleid van die vereniging. Het forum is een uiting van diezelfde vereniging. Als je alle leden die kritiek hebben op een onderdeel van het verenigingsbeleid of de uitingen van de vereniging, gaat adviseren te vertrekken, ben je veel leden kwijt...