Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Natuurkampeerterrein Kampeerbosje te koop - Forum Wereldfietser

Natuurkampeerterrein Kampeerbosje te koop

Het natuurkampeerterrein Kampeerbosje bij Leerdam is te koop.
Ik heb daar altijd met plezier gestaan. Het zou goed zijn als de nieuwe eigenaar ook een fietsersvriendelijk beleid voert.
www.verkoopkampeerbosjeleerdam.nl
Leuk. Dank voor het delen Bert.
Helemaal niet leuk ;)

Altijd afwachten wat de nieuwe eigenaar met het terrein gaat doen.
Fedor schreef:
do 08 mar, 2018 16:53
Helemaal niet leuk ;)

Altijd afwachten wat de nieuwe eigenaar met het terrein gaat doen.
Misschien niet leuk voor de gasten, omdat het maar weer afwachten is wat een volgende eigenaar voor beleid voert, maar wel leuk voor de huidige eigenaar als ik zo zijn aankondiging lees (tenminste, dat hoop ik ook echt voor de huidige eigenaar):

"Na 20 jaar ontginnen, bouwen, planten, zaaien, vellen, kloven, vuur stoken, kampeerders begroeten, fijne ontmoetingen, buitenlucht snuiven, uilen spotten, ................... gaan wij weer op pad. Op naar een nieuwe onderneming, een nieuwe stap... "

Dus Bart, leuk dat je dit gepost hebt :D en ik hoop echt dat het voor de gasten een mooie, fietsersvriendelijke plek blijft/wordt om te gaan kamperen. Wie weet doe ik 'm een keer aan bij een rondje Zuid-Holland!
Wauw, klinkt aantrekkelijk. Wie doet er mee?
eindgebruiker schreef:
do 08 mar, 2018 17:51
Wauw, klinkt aantrekkelijk. Wie doet er mee?
Leuke aankoop voor de WF! :D
Tja, driekwart miljoen... met een paar man (m/v) moet dat te doen zijn :D :lol: :D

Groet,
Tom
Marjan schreef:
do 08 mar, 2018 20:11
eindgebruiker schreef:
do 08 mar, 2018 17:51
Wauw, klinkt aantrekkelijk. Wie doet er mee?
Leuke aankoop voor de WF! :D
Het ligt mooi centraal in NL.
Ik vraag me wel af of er plannen zijn om de N320 met de N214 te verbinden (west-oost). Dan is de camping ineens een stuk minder waard.
Leon schreef:
vr 09 mar, 2018 09:47
Marjan schreef:
do 08 mar, 2018 20:11
eindgebruiker schreef:
do 08 mar, 2018 17:51
Wauw, klinkt aantrekkelijk. Wie doet er mee?
Leuke aankoop voor de WF! :D
Het ligt mooi centraal in NL.
Ik vraag me wel af of er plannen zijn om de N320 met de N214 te verbinden (west-oost). Dan is de camping ineens een stuk minder waard.
Wie heeft er contacten bij Rijkswaterstaat?
https://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/pr ... ht#wegen,1,

In bovenstaand projecten-overzicht is geen verbinding tussen de N214 en de N320 opgenomen; alleen de aansluiting van de N214 bij Papendrecht op de A15 wordt aangepakt.