Als niet SPD-rijder (ja ja, waarschijnlijk een minderheid hier) gebruik ik in het koude seizoen hoge wandelschoenen (Meindl) om mee te fietsen, op rubber of spikes-pedalen. De zool hiervan is dik genoeg om geen slapende voeten te krijgen.
Op m’n MTB (met Saints) gebruikte ik hoge downhill-schoenen van Five-Ten. Geven supergrip maar zijn voor normaal gebruik nogal lomp… en ik krijg er enorme zweetpoten in
Nu heeft Five-Ten ook suede sneakers met eenzelfde harde- en gripzool. Iemand hier ervaring met deze schoenen of soortgelijke schoenen? Vaude heeft ook dergelijke schoenen in het assortiment. Naast de grip is ook het ademende vermogen van belang![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Andere optie is een lage wandelschoen, bijv. van Lowa, maar ik ben bang dat de zool daarvan dan weer te zacht is om goed mee te kunnen fietsen zonder slapende tenen.
Voor de echt warme dagen zijn de Teva’s al gereserveerd
Op m’n MTB (met Saints) gebruikte ik hoge downhill-schoenen van Five-Ten. Geven supergrip maar zijn voor normaal gebruik nogal lomp… en ik krijg er enorme zweetpoten in
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nu heeft Five-Ten ook suede sneakers met eenzelfde harde- en gripzool. Iemand hier ervaring met deze schoenen of soortgelijke schoenen? Vaude heeft ook dergelijke schoenen in het assortiment. Naast de grip is ook het ademende vermogen van belang
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Andere optie is een lage wandelschoen, bijv. van Lowa, maar ik ben bang dat de zool daarvan dan weer te zacht is om goed mee te kunnen fietsen zonder slapende tenen.
Voor de echt warme dagen zijn de Teva’s al gereserveerd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)