Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ryde Sputnik zwarte 28" velg met 40 spaakgaten - Forum Wereldfietser

Ryde Sputnik zwarte 28" velg met 40 spaakgaten

Aangeboden een gebruikte Ryde Sputnik zwarte 28 inch velg met 40 spaakgaten en een gat voor het ventiel.

Sterke dubbelgebuste en dubbelwandige aluminium velg met machine bewerkte zijwanden. Voorzien van ingebouwde slijtage-indicator. Het gewicht bedraagt 745 gram (28 inch versie).

Bijna ongebruikt/2500 km gebruikt. Mijn naaf is bij twee spaken gescheurd. Eventueel de velg met nippels, spaken en Shimano XT naaf met scheur als wiel.

Handig als je jou (bijna) versleten 40 velg spaakgatenvelg wil vervangen. De Ryde Sputnik velgen met 40 + 1 gaten zijn moeilijk verkrijgbaar. 40 gats naven ook vandaar dat ik een 36 spaaks wiel koop.
Niet dat ik interesse heb, maar je zou moeten vermelden voor welk type ventiel het 41e gat is.
Hoi Leon, er past een Frans ventiel in maar een autoband ventiel ook. Schwalbe heeft een opvulstukje op het ventielmoertje die het verschil opvult. Er zijn ook losse busjes met schroefdraad te koop die het gat opvullen. Geen belangstelling in een reserve velg? Ik ben met de kerst in Elsloo, dat is toch in de buurt bij jou :lol:

Ik heb nu een 36 spaaks wiel uit Nieuw-Vennep :oops: Het Rotterdamse wiel heeft/had wel een erg hoge spaakspanning.
Ryde heeft de 40 hole velgen uit productie genomen.

https://www.ryde.nl/sputnik
Met mijn Ipad kan ik (bijna) niet inloggen op het forum. Je kunt me het beste bereiken via mail EricOpDeFiets @ gmail.com.
Oja, ik lust ook wijn en bier maar een "goed thuis" voor het wiel/velg is voor mij het belangrijkste.
[.
.
.
Geen liefhebbers voor de 40 Spaaks Ryde Sputnik zwarte 28" velg? Mailen kan ook EricOpDeFiets at gmail.com.
De velg heeft zijn bestemming gevonden :D