Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag: Koga Trekkingdag in De Fietser in Ede. - Forum Wereldfietser

Zondag: Koga Trekkingdag in De Fietser in Ede.

Op zondag 14 januari 2018 organiseert de Accell groep/Koga een dag die helemaal is gewijd aan vakantiefietsers: de Koga Trekkingdag. Stel al je vragen aan Koga over hun Koga's en Koga-Signature-lijn en bekijk en test hun nieuwste e-bike (Bosch met Rohloff E-14) voor vakantiefietsers. Ze hebben vier prototypemodellen rijklaar staan.

Wat is er nog meer?
  • Stewart Stabik van Rohoff zal er zijn, iemand van Gates (riemaandrijving), van Bosch, van Magura en van Schwalbe fietsbanden.
  • Wereldfietser Marc Beaumont is aanwezig. Hij is wereldrecordhouder want hij heeft in 80 dagen de wereld rondgefietst! Hij geeft twee lezingen.
  • Ikzelf (Eric Schuijt) geef de workshop “Fietsvakantie Voorbereiden”.
  • Carla van Tatenhove geeft een lezing over onze tocht door Peru, Bolivia en Chili.
  • Paul Jeurissen en Grace JoHnson geven een lezing over hun 5-jarige wereldreis
  • Van Nicholas is er ook (probeer zeker eens de Pioneer of de Deveron!)

Uiteraard zijn er heel veel Koga's die je kunt uitproberen, in alle kleuren, maten en afmontages.
Entree is gratis!

Wanneer en waar

Zondag 14 januari 2018
10.00 tot 17.00 uur
Gratis toegang
Experience Center 'De Fietser', Akulaan 2, 6717 XN Ede
(voor navigatie: badweg Ede)

Aanmelden voor de lezingen via Koga (sommige zijn al vol): https://www.koga.com/nl/trekkingdag
Helaas zit de workshop “ fietsvakantie voorbereiden “ al vol, aanmelden is niet meer mogelijk.
Mark Beaumont gaf een zeer bijzondere lezing over zijn bizarre tocht (iets voor de Fiets- en Wandelbeurs?). In 80 dagen de wereld rond. Europa dus in 6 dagen:-)

Wow, geen borstklopperij, maar een integer verhaal met tegenslag en mooie momenten. En toch met een wereldfietsergevoel. En tot slot de opmerking dat hij het nooit meer nog een keer zou doen. En at kan ik mij goed voorstellen

Afbeelding
Op de foto: Chris, ondergetekende, Mark en Carla.

Oh, en de Wereldfietserbeurs wordt misschien op deze goede locatie gehouden.
Wie is Chris...?
Beste Travelmaster,
Ik denk dat ik je vraag kan beantwoorden: Chris is waarschijnlijk de meest aan de linkerkant staande persoon. :) (inkoppertje :lol: )
groet! hoogframe
Yup was een leuke middag. Interessante lezing van Mark inderdaad. Verder nog even wat fietsen geprobeerd en rond gekeken in het schitterende gebouw.
hoogframe schreef:
ma 15 jan, 2018 12:20
Beste Travelmaster,
Ik denk dat ik je vraag kan beantwoorden: Chris is waarschijnlijk de meest aan de linkerkant staande persoon. :) (inkoppertje :lol: )
groet! hoogframe
Ik heb er geen bal aan, maar hij is wel leuk :)! Vooruit, jij krijgt een plusje van me... heb jij weer geen bal aan;)!
Euh, Chris is een geweldige collega en meer van fietsen afweet dan ikzelf. Hij is een soort wandelende database (a la Marten Gerritsen) en weet details waar ik nog nooit van gehoord heb.

Chris heeft in de Rabo-opleidingsploeg gezeten en is nu een fanatieke Bikepacker. Hij heeft overal ter wereld gefietst, maar dan meer als een Mark Beaumont dan een Eric Schuijt.

Als ik er niet ben, is hij de baas, hij doet ook onze Bikepacking avond en hij is dol op het bouwen van sterke wielen. Daarom geeft hij morgen ook een wielbouwcursus.

Nou dan weet je wie Chris is. :D :D
Ah, een collega van je - ik trof hem niet aan in het lijstje sprekers etc., vandaar.

Go Chris :P !