Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v) gezocht rondje Noorwegen - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v) gezocht rondje Noorwegen

Een nieuw jaar begint met nieuwe voornemens en nieuwe (sportieve) uitdagingen. Wil graag komend voorjaar/zomer naar Noorwegen voor 'n avontuurlijke fietsvakantie.
Het lijkt me een mooie en 'n sportieve uitdaging om samen met 'n sportief fietsmaatje(v)
en mijn nieuwe Santos Travelmaster 3+ rondje Noorwegen te ontdekken. (zie link Noorwegen)
Heb Noorwegen al eens ontdekt tijdens mijn fietsvakantie op weg naar de Noordkaap. Heb er zelfs 'n aantal weken gewerkt, in het prachtige hotel Pollfoss.
De prachtige ruige natuur, de bergen, de stilte en de imponerende fjorden hebben toen veel
indruk op me gemaakt. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n
berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds
de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee en bij slecht weer overnachten in hutten, pensions of jeugdherberg. Mijn email: g.heijnst@gmail.com

groetjes,
Gerard

link over Noorwegen: https://www.youtube.com/watch?v=kCHwfSYPD4w
Nou, de fiets is in ieder geval dik in orde!

Kom op sportieve fietsmaatjes(v), meldt u aan!
Als alternatief plan op mijn fietsvakantie in Noorwegen is er nog de optie mijn fietsvakantie naar de Noordkaap te voltooien. Heb deze in 2009 helaas bij Trondheim moeten afbreken i.v.m. een blessure. Mocht er dus nog 'n stoer fietsmaatje (v) zijn die ook deze uitdaging aandurft dan hoor ik dat graag! Maar mocht je zelf ook 'n droom fietsvakantie hebben dan is dat natuurlijk ook bespreekbaar!

groetjes Gerard
email: g.heijnst@gmail.com

http://www.gameefietsen.nl/index.php/naar-de-noordkaap
beste

hier een reactie van Pat uit Belgie, west-vlaanderen
ben 57j en ga reeds n 20 tal jaartjes op fietsvakantie.....vroeger belgie en nederland voor n 5 tal dagen....de laatste 10 jaar is het elk voorjaar (mei-juni) een tochtje van 10 à 14 dagen in frankrijk, spanje, portugal (meestal via fietsgids en zo fietsten we o a de loirestreek/ canal du midi/camino frances/camino portugues/andalusie/zuid-portugal/provence/.....) met n vaste fietsmakker (want zoiets wens ik met 2 te doen) die zich nu helaas nog maar moeilijk kan vrijmaken en zodoende ben ik op zoek....ik fiets ca 80 km per dag , zo blijft er tijd voor n terrasje en genieten ter plaatse , en slaap in goedkope pensionnetjes (aldus minder bagage nodig) die vooraf niet worden geboekt , zodat je elke dag vrij bent om te stoppen waar je wil (nog nooit problemen gehad om iets te vinden)... het hoge noorden ware wel ns iets anders dan tzuiden en blijkbaar erg mooi.....

mocht je interesse hebben.....laat maar horen

sportieve groetjes
Pat
Hallo Pat,

Bedankt voor jouw spontane reactie. Heb je 'n privebericht gestuurd!

groetjes,
Gerard
Een nieuw jaar begint met nieuwe voornemens en nieuwe (sportieve) uitdagingen. Wil graag komend voorjaar/zomer naar Noorwegen voor 'n avontuurlijke fietsvakantie.
Het lijkt me een mooie en 'n sportieve uitdaging om samen met 'n sportief fietsmaatje(v)
en mijn nieuwe Santos Travelmaster 3+ rondje Noorwegen te ontdekken. (zie link Noorwegen)
Heb Noorwegen inmiddels ontdekt tijdens mijn fietsvakantie op weg naar de Noordkaap. Heb er zelfs 'n aantal weken gewerkt, in het prachtige hotel Pollfoss.
De prachtige ruige natuur, de bergen, de stilte en de imponerende fjorden hebben toen veel
indruk op me gemaakt. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n
berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds
de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee en bij slecht weer overnachten in hutten, pensions of jeugdherberg. Mijn email: g.heijnst@gmail.com

groetjes,
Gerard

Als alternatief plan van mijn rondje Noorwegen is er nog de optie mijn fietstocht naar de Noordkaap te voltooien. Heb deze in 2009 helaas boven Trondheim moeten afbreken i.v.m. een blessure. Mocht er dus nog 'n stoer fietsmaatje (v) zijn die ook deze uitdaging aandurft dan hoor ik dat graag! Maar mocht je zelf ook 'n droom fietsvakantie hebben maar ga je liever niet alleen, dan is dat natuurlijk ook bespreekbaar! Richting zuiden met zon ook erg verleidelijk! Ben niet op zoek naar 'n relatie maar wel naar 'n sportief fietsmaatje! Eerst kennismaking met 'n cappuccino of 'n fietstochtje in Nederland om te kijken of er 'n klik is! Ben 'n sportieve zestiger(64) uit Doetinchem. Naast (vakantie)fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen.

groetjes Gerard
email: g.heijnst@gmail.com