Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop/Te Ruil: Koga Signature KS-TR 28 Deore XT - Forum Wereldfietser

Te Koop/Te Ruil: Koga Signature KS-TR 28 Deore XT

Ik heb in mijn jeugdige dwaasheid een fiets gekocht met een te kleine framemaat voor mijn postuur. Ik ben 1,78 lang en ik zocht eigenlijk een maat 57 worldtraveller/randonneur om bagage op mee te kunnen nemen. In plaats daarvan heb ik nu een sportieve maat 50 signature zonder bagagedrager of voordrager. Maar voordeel, hij is nog wel in hele mooie staat..
Fiets 1.jpg
Het liefst ruil ik hem voor een trekkingfiets die vergelijkbaar is in kwaliteit. Vraagprijs is 1175, maar valt over te onderhandelen en biedingen (naar waarde) zijn ook zeker welkom!

Specificaties:

Koga Miyata Signature KS-TR28
Nieuwprijs ca. €2299
Shimano Deore XT afgemonteerd
Rem: Schijfremmen
27 versnellingen
Schwalbe Marathon Plus Antilek banden
Verende voorvork met lockout op stuur
Wielen 28 inch
Achterwiel 40 spaken voor extra belasting
Verstelbaar stuur en zadelpen
Framehoogte 50
Nieuw Koga sportzadel
Verende zadelpen
Leren handgrepen
Fietspedalen met extra grip
Axa slot + extra hangslot
Voor en achter led-lichtjes
Incl. originele bidon en fietspompje

Kijk voor meer foto's even op mijn marktplaats advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1238472763
Hij koste vorige week nog 575 euro bij ro of ko in brabant
Klopt, heb ik hem van overgenomen. Naar mijn mening was het een koopje als je kijkt naar de staat en kwaliteit van de fiets, ik dacht dat het wel te doen zou zijn voor mijn 1,78.. bleek toch tegen te vallen. Maar zoals ik al zei, er valt te onderhandelen over de prijs en het liefst zou ik hem ruilen voor een fijne maat 57 trekkingfiets.
Het grappige is dat Ko of Ro er ook al aardig op verdient heeft.
Ik gun het hem van harte, maar het blijft hoe dan ook een mooie fiets :).. als hij mijn maat was zou ik m zeker houden en bagagedrager op zetten etc.
Besloten hem toch te houden, thread kan gesloten.