door
renaw » wo 23 aug, 2006 15:12
De activiteiten commissie heeft zijn uiterste best gedaan om een dialezing verweg en dichtbij te regelen. Dat is helaas niet gelukt, wat niet wil zeggen dat de activiteiten commissie tekort geschoten is. Per slot van rekening zijn zij ten alle tijden afhankelijk van de leden. Zonder leden geen activiteiten!
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we overal rekening mee kunnen houden; ver weg/dichtbij, man/vrouw, jong/oud, koppels/singels, maarja, ik denk dat er altijd wel iemand is die het nog anders zou willen. Er zijn namelijk maar 2 dialezingen per avond en waar ga je dan voor? Een koppel ver weg en een single dichtbij? En wie is die single dan? Een man, een vrouw? Er zal altijd een doelgroep ontbreken. Laten we in hemelsnaam realistisch blijven en de mensen die de dialezingen geven waarderen om wat ze voor de vereniging doen, ongeacht of ze nu single/koppel, jong/oud, man/vrouw, ver weg/dicht zijn geweest.
Dialezers besteden thuis uren om de juiste plaatjes bij elkaar te zoeken, hun verhaal voor te bereiden. Ze slepen alle spullen mee naar de plaats van bestemming en doen er alles aan om hun verhaal, informatie en plaatjes met andere lotgenoten te delen. Dit doen ze geheel vrijwillig!!!
Ik denk dan ook dat we het hier niet hebben over kritiek, maar over teleurstelling. Het is jammer dat er geen dialezing ver weg en dichtbij was. Jammer dat er niet een koppel en een single was. Jammer... en meer niet.
En mocht ik me vergissen en er is wel kritiek, besef dan dat een ieder zich in kan zetten om de kritiek aan te pakken en hun droom te realizeren.
Groet, Rena