Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen met Tubes and Coffee - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen met Tubes and Coffee

Omdat afgelopen weekend de fietspaden in Groningen een redelijk slagroomtaart gehalte hadden is het fiets gedeelte ervan komen te vervallen. Wellicht een idee om de schade aanstaande zondag (17-dec) in te halen en dat te combineren met Tubes & Coffee bij M-Gineering te Kiel-Windeweer?

Ik vertrek om 10:00 vanaf het 'Peerd van ome Loeks' voor het station Groningen, en wacht op een ieder die zich in dit topic als liefhebber meldt.

Groetjes EeIke

P.S. Als je meegaat ook even een mailtje naar Marten dat je komt, zodat hij voldoende ruimte/catering etc kan regelen.
Helaas, de weergoden maken het ons niet gemakkelijk. Ijs op straat. Dat wordt dus geen lange fietstocht. :(
De koffie en applecrumble waren weer prima, en de rest ook. Ik ben wat later van huis gegaan en het ging eigenlijk best wel als je geen kleine paadjes nam.
Mocht iemand foto's hebben, vind ik altijd leuk te zien.
Geen tijd voor gehad, zondagmorgen Kerstkaarten uitprinten, dan ging ik op mijn molen in Kolham een grote Kerstster in de bovenste wiek ophangen (37 meter hoog) en direct daarna met m'n vrouw een concert in de grote kerk van Veendam bijgewoond. Vervolgens bij de dirigent thuis in de buurt van Scheemda gezellig nagepraat met drank en hapjes. Heel moe en laat thuis gekomen!
Morgen (dinsdag) ga ik wel een stukkie fietsen.