Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een alleskunner voor de liefhebber - Forum Wereldfietser

Een alleskunner voor de liefhebber

Officieel is het geen vakantiefiets. Maar mijn Stevens Cyclo Cross heeft mij en mijn bepakking zonder enig probleem naar Zuid-Frankrijk gebracht. En naar Luxemburg. En naar Groningen. En naar heel veel andere plekjes.

Het is een sportieve fiets, goed voor een ritje in de buurt, on- en offroad. Maar stevig genoeg om een bagagedrager en stuurtas te kunnen dragen. Inclusief bagage, dat spreekt voor zich. Een alleskunner, die voorzien van dragers en de juiste banden (wegbanden, semislicks) multi-inzetbaar is. Ik weet niet of ie sterk genoeg is om volledig bepakt door Nepal te rijden. Maar voor beginnende vakantiefietsers, of reizigers die in Europa blijven, is dit een heerlijk karretje.

Wegens een chronisch gebrek aan ruimte moet ie weg. Hieronder de details. Vragen? Meer info gewenst? Mail gerust via michiel.goertzen@delimburger.nl

Vraagprijs: 400 euro
Stevens Cyclo Cross, 2012.
Maat 54.
Alu-frame met carbon voorvork.
Volledig afgemonteerd met Shimano 105 (50-34, 11-28).
Mavic CXP22N velgen, Shimano 105 naven, Schwalbe Sammy Slick banden.
Werkt prima, keurig onderhouden, wel voorzien van gebruikssporen.
image-2017-11-23 (2).jpg
image-2017-11-23.jpg
Fietsvriend schreef:... wel voorzien van gebruikerssporen.
Getverdemme. Krijgen we je DNA er gratis bij :wink: ?
Een dirty mind is een joy forever...... :D Ik had het eigenlijk over een krasje hier en daar.
Ah gelukkig, het gaat om gebruikssporen :wink:
Scherp! Dank, tekst is aangepast.
zie mail.
Hier kan een slotje op, de fiets is verkocht. Thanks!