Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht boekje Frontlijn en deel 1 onbegrensd naar Rome - Forum Wereldfietser

Gezocht boekje Frontlijn en deel 1 onbegrensd naar Rome

Hallo fietsvrienden,

Ben op zoek naar boekje van Frontlijn route Nieuwpoort naar Bazel.
En naar deel 1 (onbegrensd fietsen naar Rome) Maastricht naar Bazel.
mag enkele jaren oud zijn.
Heeft iemand deze nog ter overname?
Henk de Leeuw
Begin maart verschijnt een grondig herziene en verbeterde herdruk van de Frontlijnroute. Dit is het resultaat van 6 weken veldwerk en nog enkele maanden monnikenwerk achter de pc. Het heeft dus zin om nu nog even te wachten en straks 2 tientjes uit te geven :wink:
Superroute !

Was mijn eerste fietsvakantie , en ik was verkocht ! Eigenlijk heb ik daarna geen leukere gereden maar misschien lijkt dat raar om te zeggen over een route met WO I als onderwerp ?
Men komt tenslotte langs een boel begraafplaatsen . . maar wel indrukwekkend . Nou ja , de gehele LIMES rijden was eigenlijk ook onvergetelijk , maar de frontlijn komt bij mij waarschijnlijk eerder in aanmerking voor herhaling alles in acht nemend .

Kees ; bedankt dus voor die route . Ik ga de nieuwe versie zeker kopen , al was het maar om een regio-genoot die goed werk levert te belonen .

Nou , dit was weer even wat mij op het hart lag en wat ik nu lekker kwijt kon !
Of overdrijf ik nu , en moet ik waken voor overdreven moralisme en teveel persoonlijke bespiegelingen ?

In elk geval hoog tijd om naar bed te gaan . .

Hoogachtend ; Christiaan Deckers .
Nee hoor, dit forum staat bol van persoonlijke bespiegelingen :wink:

Een eerste grote fietsvakantie (die van mij heb ik in dit topic beschreven) kan heftig zijn als een eerste verliefdheid. De herinneringen zijn mooi, maar de stommiteiten niet voor herhaling vatbaar.
Voor mij was het geen straf om delen van de Frontlijnroute voor een derde of vierde keer te fietsen. Elke keer is het anders: de sfeer, het weer of een modderig pad dat inmiddels een voie verte is geworden.
Dag Kees, ik heb nog een oud boekje liggen van deel 1 onbegrensd naar Rome versie 2002. Durf jij dat aan? :wink:
De - westelijke - frontlijn van WOI heb ik in 2015/2016 afgelegd. In deze heb ik voor de geïnteresseerden nog wel wat info. Bij interesse svp een pm.