Additionally, paste this code immediately after the opening tag: data in volgorde van binnenkomst? - Forum Wereldfietser

data in volgorde van binnenkomst?

Geachte forum beheerder,

Vaak lees ik de reacties op diverse onderwerpen en kom daar vaak tegen dat de data compleet door elkaar lopen.

Ik zou denken dat het begin is waar de vragensteller zijn vraag neerzet. Vervolgens komen alle reacties eronder in volgorde van binnenkomst.

Kunnen jullie me hierover wat helderheid verschaffen?

Menno

Sorry, dat is mij niet eerder opgevallen.

Kun je een voorbeeld noemen?
[quote="SjirkM"]

.... waarom staat er een foto bovenaan van die Fietsjunks :wink: )

Sjirk[/qoute]

huh??? :?: die fietsjunks???

gewoon, omdat mijn foto's supermooi zijn! :wink:
menno schreef:Geachte forum beheerder,

Vaak lees ik de reacties op diverse onderwerpen en kom daar vaak tegen dat de data compleet door elkaar lopen.

Ik zou denken dat het begin is waar de vragensteller zijn vraag neerzet. Vervolgens komen alle reacties eronder in volgorde van binnenkomst.

Menno
Volgens mij is dit ook het geval; zover ik heb gezien staat altijd de vraag bovenaan met daaronder in chronologische volgorde de reacties. Verwarrend is heel misschien de datum van registratie van de persoon die antwoord. Is dat misschien de oorzaak van de verwarring?

Sorry, Sjirk... er is iets fout gegaan.. ik heb je bericht per ongeluk gewijzigd ipv gequote... :oops:

fietsjunks schreef:Sorry, Sjirk... er is iets fout gegaan.. ik heb je bericht per ongeluk gewijzigd ipv gequote... :oops:
geeft niet joh. Ik kan me wel voorstellen dat je enigszins aangesproken voelde en daarna, enigszins beneveld door emoties, een normaal gesproken eenvoudige handeling verkeerd uitvoert. :wink:

Ik schreef die Fietsjunks, omdat het verband te leggen met de "normale" junks en de wijze waarop mensen geneigd zijn daarover te praten. Alsof het geen mensen zijn. Hoewel dat in dit verband totaal misplaatst is..... en het helemaal niets met jou te maken heeft, behalve de naam dan...

Ik zou ook wel zo'n mogelijkheid willen hebben om de berichten van anderen te wijzigen. :)

Sjirk (jammer: ik ben aanstaande zaterdagavond alweer weg en dan kwam jij waarschijnlijk langs. Ik had eigenlijk wel de mens achter deze junk willen ontmoeten :cry: )

:wink:

Wij zullen er inderdaad pas rond 7 uur kunnen zijn... zaterdagavond dan!

Waar ga je heen? (oeps heb ik zeker ook gemist!) Ga je met vakantie?

Kun je mooi foto's maken! :lol:

We will meet!

Even kijken wanneer de najaarstrektocht is...

Ik werk ook vaak weekenden, avonden en nachten, dus is het voor mij best lastig om bij zo'n weekend aanwezig te kunnen zijn, maar we doen ons best!

:wink:
menno schreef:Geachte forum beheerder,

Menno
Kun je een link geven naar een van de onderwerpen waar dit bij gebeurt. Het is me nog niet eerder opgevallen.