Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste fietstrip Vlaanderen fietsroute - Forum Wereldfietser

Eerste fietstrip Vlaanderen fietsroute

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Zal me ff voorstellen, ben een man van 56 jaar met meer dan 20 jaar fietservaring in dagtochten met de racefiets en toertochten met de mtb.

Nu ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging ( meerdaagse fietstochten) te beginnen met de Vlaanderen fietsroute. Een 800 km verdelen over een 8a 10tal dagen met overnachtingen in B&B. ( Ik moet ergens beginnen hé) :oops:
Mijn plannetje was om mijn mtb connondale hardtail te voorzien van een bagagedrager achter met waterdichte zakken. ( waar kan ik dit alles vinden) :?:
Liefst geen online verkoop omdat ik die spullen toch graag zou aanmeten op de fiets, dus winkel in Belgie of Nederland.( grensstreek rond Turnhout)
Waarschijnlijk vergeet ik nog veel dus alle tips zijn welkom.

grtj
:idea: Bikefeeling(.nl) in Oudenbosch.
Mocht het allemaal niet bevallen dan zijn Tubus dragers en Ortlieb tassen via dit forum weer goed te verkopen. De eenvoudigste modellen verkopen dan verreweg het beste omdat die het meest geliefd zijn.
Hoi Leon,

Bedankt voor de tip. Ga dit zeker bekijken.
grtj
Ik heb er weinig ervaring mee, maar je kunt informeren bij Henk Baars in Hilvarenbeek en Hermans in Hapert, ze verkopen beide iig Ortlieb tassen.
Aan allen bedankt voor de reactie's. :D heb via een plaatselijke fietshandelaar een bagagedrager en ortlieb tassen kunnen kopen.

grtj :D