Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TGV boeken online mét fiets - Forum Wereldfietser

TGV boeken online mét fiets

Wat de Treinreiswinkel voor elkaar kreeg lukt mij niet online via sncf.com. de TGV van Parijs naar Avignon van 17.41 wilde geen fiets accepteren. Ik heb allerlei andere data geprobeerd, niet mogelijk.

Weet iemand hoe dat voor elkaar te krijgen? Herr Bert vielleicht?
Ha die Boompie,

Mij lukt dat ook niet. Ik krijg wel in beeld dat er in de TGV van 17:41 uur plaatsen zijn voor fietsen, maar hoe ik zo'n fietsplaats online kan boeken, kom ik ook niet achter.
https://www.voyages-sncf.com/propositio ... country=FR#!/

Tip: in Nederland boeken bij de Treinreiswinkel. In Frankrijk op een station met een loket.
Lukt bij mij zonder probleem: Eerst modifier aanklikken (naast VOYAGEUR1) in de linkerkolom votre voyage, daarna Ajout de vélo, gevolgd door réchercher. Lijst wordt dan geupdated mèt fietsticket.
Nou, dit is wat ik dan krijg op Paris - Avignon op allerlei verschillende data:
Nous ne trouvons pas de train où il est possible de voyager avec votre vélo non démonté. Veuillez modifier votre recherche.

:(
Avignon Centre als bestemming opgeven, niet Avignon TGV. Ik vind zo gauw geen datum waarop het nièt lukt.
CarlW schreef:Avignon Centre als bestemming opgeven, niet Avignon TGV. Ik vind zo gauw geen datum waarop het nièt lukt.
Daar heb ik me toch eventjes een AHAAAAAA Erlebnis :lol:

Merci beaucoup!