Additionally, paste this code immediately after the opening tag: DENEMARKEN september 2018 - Forum Wereldfietser

DENEMARKEN september 2018

Een nieuw gevormd groepje fietsers (mannen en vrouwen, diverse leeftijd 38-62) gaat begin september 2018 in een trektocht vanuit Nederland langs de westkust van Denemarken. Het uiteindelijke doel is Kopenhagen. Onderweg bekijken we de natuurlijke campings. En dit in zelf meegebrachte tenten. Eten koken doen we gezamenlijk. In de groep is nog ruimte voor 2 personen. Om elkaar enigszins te leren kennen, worden er drie fietsweekenden met tentovernachting georganiseerd. De eerste kennismaking is in het eerste weekend van september 2017. Vertrekplaats is dan rondom Oldenzaal. Als je meewilt zie ik graag een mail via trivialis@online.nl bellen kan via 0622364876
Momenteel zijn we met zes mensen. Dat is ook het doel van de groepsgrootte. Een ieder die mee zou willen wordt op een wachtlijst geplaatst.
Hallo,
Ik heb je even een pb gestuurd. Het idee om met een groepje naar Denemarken te fietsen sprak me erg aan.
Groet Ineke
Ondertussen zijn er een paar potentiele fietsers afgehaakt. Daardoor is er ruimte om nieuwe aanmeldingen te ontvangen. Maar let op: het emailadres is gewijzigd in trivialis@kpnmail.nl Eerste fietsweekend 8-10 sept a.s.
Tijdens de fietstocht zullen we naturistische onderkomens niet mijden. Reacties hiervoor zijn nog steeds welkom.
In het fietstreffen van 8-10 sept. j.l. is besloten om de datum van vertrek te wijzigen in 1 juni. De aankomst datum ligt op 17 juni. Vertrekplaats is bij Oldenzaal. Dat alles in 2018. Een laatste kennismakings weekend voorafgaand aan het vertrek zal omstreeks eind april/begin mei plaats hebben. Er is nog ruimte voor enkele deelnemers. Reacties via trivialis@kpnmail.nl