Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nederlands vlaggetje op fiets - Forum Wereldfietser

Nederlands vlaggetje op fiets

Hallo,
Op zich geen prangende vraag, maar eventjes jullie hulp graag.
Binnenkort vertrekken wij op een lange fietsreis door Azië en Centraal-Azië.
Nu willen wij op ons spatbord achter een stickertje van de Nederlandse vlag plakken. Ik heb al op verschillende plekken geprobeerd zo'n vlaggetje te kopen, maar ik krijg ze niet gevonden.
Weet een van jullie wereldfietsers waar ik zo'n stickertje kan kopen :lol: ?
Wij wonen in 's-Hertogenbosch.
Groetjes, Ilse Pol

Halfords of de ANWB? Beetje bijknippen om het passend te maken...

Halfords en ANWB hebben wel stickers voor de auto, maar die zijn wel erg groot om bij te knippen..............
Ilse

Met een beetje knippen kan je ook de vlakken versmallen. Hou je 2 smalle stickers over (bijvoorbeeld 1 met rood en 1 met wit en blauw) die je boven elkaar plakt. Zo kan je elke maat creëren.
Breedte is iig voldoende om de hele breedte van het spatbord te bedekken.

Maar een kant-en-klaar stickertje zou natuurlijk wel mooier zijn :)

Gewoon een vraagje. Waarom zou je een Nederlands vlaggetje op je fiets plakken?

Groeten,

Rutger

Hoi,
Kijk eens bij tankstations voor stickers waar je een stukje uit kunt knippen.
In Thailand kun je natuurlijk overal terecht voor een sticker van een Thaise vlag. Knip het in vieren en je hebt vier Nederlndse vlaggetjes :D
Afbeelding
Leon

Kijk eens bij een jachthaven / Marina, de watersportwinkel. Zij hebben meestal vlaggetjes in alle maten en soorten. Ook van provincies en steden en noodsignalen.... 8) Ik heb daar laatst nog een klein vlaggetje gekocht....voor een euro...meestal zijn ze duurder.
Succes!